Dorian Gray Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Du trenger en skikkelig dialekt i filmene dine, og jeg bidrar med min knallbarske Bergenserdialekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nå er det kun en type omtalekarakter som teller for Cun og det er terningen. Så da får jeg gi han en like forvirrende terning som jeg fikk film. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7489319[/snapback] Haha, priceless :!: 7491243[/snapback] Du fikk jo full pott på alle terningene, så du burde si deg fornøyd. D&D med husregler eier forsåvidt. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil det bli lagd et DVD-omslag? Jeg syns filmen har gjort seg fortjent til det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 En litt annen versjon av det første bildet i første post hadde vært tøft som front-cover i allefall! Putt på noen cheesy kommentarer og terningkast også, slik som ordentlige DVD-filmer ofte har. ^^ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Synes det nesten hadde passet bedre med bare posteren på fronten, så det blir mer stilrent, som filmen er. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Den svært begrensede DVD-utgivelsen av filmen vil få et omslag, så jeg kan vel poste det her. Spørsmålet er vel om man vil ha det i fullsize? Dvs såpass stort at man ikke behøver å telle pikslene på det ferdigutskrevne omslaget. Det kan sikkert ordnes når den tid kommer. Link 5 er død og dermed fjernet fra signaturen min og førsteposten. Takker for påpekningen. Bergenserdialekt skal forhåpentligvis aldri komme med på noen av mine filmer, men på den annen side går det an å trene opp de som snakker sånn til å snakke en mer akseptabel variant: Østlandsk! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Genialt, ganske bra laget Så trailer og laster ned filmen, kanskje du blir en kjennt produsent om noen år Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 cun: Jeg tror de fleste i tråden har påpekt at østlandsk fungerer svært dårlig på film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vel, bergenser fungerer svært dårlig på alt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fordelen med bergensk er at man i hvert fall hører litt macho ut. Selv Freddy Krueger ville hørt harmløs ut om han snakker østlandsk. Det finnes ikke skummelt ^^ Når det er sagt er de grusomt å høre på "erkebergensk" dialekten. Det svir i ørene mine. Oslo S og Sandviken (Bergen) er vel noe av det mest forferdelige som er å finne av dialekter. Men at det er en østlending som skal spille Varg Veum og snakke østlandsk i den kommende filmen er et hån. Er som om James Bond skulle snakket amerikansk eller Nils Arne Eggen snakket stavangersk. Et hån I tell you! I neste film til Cun skulle jeg gjerne sett han spille noe han aldri kunne tenke seg å spille. Slikt pleier å bli en suksess. Akkurat hva det skulle være aner jeg ikke. Hvilken sjangre ønsker du å fokusere på egentlig Cun? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det er ikke hvordan man sier det, men hvem og hvorfor som er nøkkelen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvilken sjangre ønsker du å fokusere på egentlig Cun? 7522469[/snapback] Romantisk komedie? Husker ikke helt om jeg har skrevet det, men jeg likte filmen din. Angående DVD-cover, jeg syns du bør skrive på coveret noe som "Vis Tarantino var norsk ville han kanskje ha hørt om denne filmen." Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Gjetter på at neste film blir en splatterkomedie inspirert av 'Army of Darkness' og filmene til en annen stor filmskaper på dette forumet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) I neste film til Cun skulle jeg gjerne sett han spille noe han aldri kunne tenke seg å spille. Slikt pleier å bli en suksess. Akkurat hva det skulle være aner jeg ikke. Hvilken sjangre ønsker du å fokusere på egentlig Cun? 7522469[/snapback] Neste prosjekt vil bli stikk motsatt av denne filmen. Jeg skal spille en ikke altfor ulik rolle, men håper på at jeg kan prøve meg ut i andre typer roller i framtida. Sjanger blir vel litt vanskelig... Crime film er vel en vinner. Ulike varianter under den paraplyen som action, thriller, komedie, drama, psykologiske elementer osv gjør den fruktbar. Mitt motto: Enhver film skal inneholde kokain. _Julenissen_: Det siste der har du jo svært rett i Romantisk komedie? Husker ikke helt om jeg har skrevet det, men jeg likte filmen din. Angående DVD-cover, jeg syns du bør skrive på coveret noe som "Vis Tarantino var norsk ville han kanskje ha hørt om denne filmen." 7522552[/snapback] Romantisk komedie ville gitt en enorm utfordring (sannsynligvis blitt patetisk parodi). Takk for komplimentet, men tror jeg dropper sånne cheesy kommentarer på omslaget ^^ Endret 17. desember 2006 av cun Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Gjetter på at neste film blir en splatterkomedie inspirert av 'Army of Darkness' og filmene til en annen stor filmskaper på dette forumet. 7522569[/snapback] Dette betyr jo at cun må lage en remake av Sith and Jedi filmene mine Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Gjetter på at neste film blir en splatterkomedie inspirert av 'Army of Darkness' og filmene til en annen stor filmskaper på dette forumet. 7522569[/snapback] Dette betyr jo at cun må lage en remake av Sith and Jedi filmene mine 7522860[/snapback] Så du mener at dine filmer passer til den beskrivelsen? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ser ingen annen filmskaper på dette forumet som kommer på andreplass etter cun. Finn gjerne en du, kan godt hende, men jeg har ikke sett det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg ble jo kronet med tittelen "filmskaper" her for en tid siden, da jeg vant en intern filmkonkurranse. *Lete etter link* Her. Gleder meg til å voldta hjernen til cun om 8 måneder - Avary-style! Trenger cun på hitman chronicle'en min, hvis han har lyst. Skulle tro det i følge denne tråden. Gode minner, cun Edit: Apropos den tittelen; kanskje cun kan være arvtaker siden han per i dag kan sies å være mest fremgangsrik på det feltet? Snakker nå avhengig av forumstyret, som vel har siste ordet i den saken. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Hahaha. Det gjelder like mye den dag i dag, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå