SteveVice Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Edit: skjønner ikke hvordan dette skjedde men jeg har posta i helt feil tråd ser jeg. Endret 22. januar 2006 av Crockett Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg er mektig imponert... Jeg bare har et spørsmål.. I hvilken ende bør man starte med et sånt prosjekt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva mener du med det? 5482627[/snapback] Glem det.. Jeg har sett litt på den guiden din og manuset ditt, hvordan du har bygd det opp osv. Så jeg har kommet meg igang med mitt manus jeg og.. Kommer nok til å ta en stund før dette blir filmet, men en gang skjer det Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Kult at du lager film, da Etter å ha hooka opp med Christian (Nicolae) og Nina (Pia) i dag på Dragvoll (+ at jeg i tillegg for første gang snakka med LarsP i virkeligheten), bestemte vi oss for å dra hjem og skyte en scene. Vi skjøt scene 27 som er en dialogscene som omfatter Reb, Nicolae og Pia ved middagsbordet. Spisebordet er dekket til: Litt øving på manuset samt flashing av kamerastativet: Christian og Nina, på vei til butikken for å kjøpe inn mat til scenen: Nina og jeg inne på Ica Tempe: Pytt-i-panne er kjøpt inn. Yummie! Christian tilbereder gourmetmaten: Brandinga står sterkt i filmen: Strategisk plasserte ting: Vi gikk og øvde på dialogen mens vi handla. Det var ganske artig å late som vi faktisk førte en reell samtale i full offentlighet. 3 av 52 scener er filmet, way to go! Endret 23. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 nice.#Håper å få sjå klipp/trailer snart# Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Meget spennende prosjekt, lykke til! BTW, er det bare meg, eller ligner Christian hinsides mye på Chris Klein? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 BTW, er det bare meg, eller ligner Christian hinsides mye på Chris Klein? 5487298[/snapback] Oj oj oj. Det skal han få høre i morra! Takker for alle komplimenter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Ser meget lovende ut! Ser frem til trailer/klipp Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Spennende prosjekt. Liker at det er svart/hvitt. Dette blir bra! Ser frem til trailer/klipp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Statusoppdatering: Må først si at Christian ikke likte å høre at han likna på Chris Klein. :!: I kveld filma vi et par dialogscener i hjemmet vårt som kun involverte Christian og meg. Det blir ikke noen bilder fordi dere har sett nok av hjemmet vårt inntil videre Nå i starten tar vi for oss de enkle innescenene med dialog for å på en måte komme i gang og bli litt drevne. Utover våren vil vi nok få filma de actionspekkede scenene som jeg gleder meg stort til. Er det forøvrig ingen som har noe å utsette på manuset? 5 av 52 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Som alle andre sier, veldig interessant prosjekt. Gleder meg til trailer! Bra at det er noen som gjør det de virkelig har lyst å gjøre. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Kjempe kult! Skal lese manuset når jeg får tid. Håper det blir snart. Som alle andre så gleder jeg meg til klipp og trailer. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Dette virker spennende! Kan du ikke legge ut en scene? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Har bare filma dialogscener hittil og jeg er ikke så sikker på om det ville vært så spennende å bruke som teaser. Jeg har ikke redigert noe ennå heller. Vi får nå se om jeg kanskje legger ut en scene (da blir det i så fall dialogscene) for å få tilbakemeldinger på hvordan jeg legger opp filmskapinga, da. Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har bare filma dialogscener hittil og jeg er ikke så sikker på om det ville vært så spennende å bruke som teaser. Jeg har ikke redigert noe ennå heller. Vi får nå se om jeg kanskje legger ut en scene (da blir det i så fall dialogscene) for å få tilbakemeldinger på hvordan jeg legger opp filmskapinga, da. 5514764[/snapback] Vi tar imot alt du har av klipp og vise oss. Jeg håper hvertfall du får lagt ut ett klipp snart, og det virker som om jeg ikke er den eneste.. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ser ut som bra grier dette her syntes manuset var topp jeg, men kanskje noen kritikere her som finner noe feil(?). Keep up the good work Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg leste manuset forleden natt og var veldig fornøyd med det. Det eneste jeg kan klage på var en skrivefeil ( ) Lykke til! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Hvilken skrivefeil var nå dette? I morgen skal vi forøvrig spille inn scene 29, som er den lengste dialogscenen mellom Christian og meg hittil. Vi skulle egentlig skutt den scenen i dag (dvs søndag), men jeg ble så oppslukt i produksjonen av hiphop-låta skuespilleren som spiller Frank (Smoke Weed Touch) og jeg spilte inn, så tida fløy fort avgårde. Endret 29. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) I dag filma vi scene 29, en dramatisk dialogscene mellom Nicolae og Reb. Vi gikk gjennom manuset en del ganger helt til replikkene satt som et skudd og satte igang med filminga. Vi bestemte oss for å gjøre det litt annerledes i dag. Vi tok én fullshot av begge to, deretter en-to hånholdte halvnære/nære bilder av hver. Fordi jeg står både foran og bak kamera (det gjelder de andre også, forsåvidt), ble det litt forvirring angående vinkel, så vi måtte ta opp næropptaket av meg på nytt. Heldigvis er det ikke mye snø her i Trondheim for øyeblikket, så vi filma likesågodt ut av vinduet noe som jeg egentlig ikke hadde planlagt å filme før lenger ut i våren. For første gang følger bilder fra selve filmen. Her er bilder av de ulike utsnittene/vinklene vi kommer til å bruke i scenen. 6 av 52 down! Endret 30. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå