shizz kebab Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du har ikke noen forside og bakside jeg kan ha til et cover? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Får bare corrupt file når jeg skal extracte jeg.. Får vel se litt mer på det seinere i kveld. Lasta ned fra 5ern hvis det er andre det skjer for også.. 7352486[/snapback] Usj. Bare å laste ned en annen versjon, da Angående forside og bakside på et dvd-omslag. Tenker det kommer når dvd-utgivelsen nærmer seg. Premieren er overstått her i huset, i alle fall. Var artig. Ser at mer tydelig nå at jeg kunne gjort en god del ting annerledes, men det får jeg ta i neste prosjekt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 En dag må jeg gjøre det samme. 7352395[/snapback] Tenkte det samme. En kjempegod inspirasjonskilde. God underholdning! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nå som filmen er vel ute av serverene, kan vel delingen settes opp som torrent og vel? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Det funker vel greit å ha filmen på servere for direkte nedlasting? Kanskje det blir noe torrent-greier seinere, men akkurat nå har jeg ingen umiddelbare planer om det. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan også anbefale www.dahlskebank.com, en norsk side som har som mål å bli amatørfilmnorges IMDB. Du kan også laste opp filmen til www.norskfilmforum.com (Norsk Amatørfilmforum), som samarbeider med dahlskebank. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hmm, interessant. Får se på det en dag jeg har mer energi. Akkurat nå er jeg litt lei av denne filmen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det skjønner jeg veldig godt. Ser du har en tråd om den på Amatørfilmforumet i allfall. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Oy oy er 50% ferdig og laste den ned, så blir morra filmen min i morgen. Har gledet meg en stund, manus er lest og teaser ol. sett så dette blir artig skal gi en tilbakemelding når jeg har fått sett den... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kom med noen ordentlige anmeldelser nå da folkens Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Skal legge linken inn i signaturen. Holder på å laste ned filmen, er på 16% Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Akkurat sett ferdig filmen. Emesis+mørkt rom+ny widescreen+varm te+salat= Har fulgt denne tråden siden begynnelsen, husker jeg leste manuset, og var veldig spent. Må si at dette har du virkelig lagt ned mye arbeid i! Det stramme budsjettet merkes, og ikke et helt topp redigeringsprogram, men jeg må si at denne filmen var over forventningene mine. Kjente spenningen av og til, og kjente et lite støkk inni meg når de bråe overgangene med like brå overgang av musikk kom. Skvatt litt. Kan ikke skrive en skikkelig anmeldelse, men jeg kan jo si hva som jeg synes var negativt: Filmen skal være mørk, men det ble akkurat litt for mørkt noen ganger. Slossingen, iallefall den siste, så ikke så veldig ekte ut, siden slagena var veldig tydelig å se at dem ikke traff skikkelig. Det er sikkert ting du vet selv, men siden du ville ha kritikk Men jeg må si at dette her var veldig bra gjennomført, og det synes at du har talent innenfor mange felter! Har sikkert glemt å nevne mye av det jeg skulle si nå, men gleder meg uansett til neste prosjekt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ser på den i morra, lurer på hvordan slutten blir seendes ut, da jeg hadde litt problemer med å forestille meg det da jeg leste manuset. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har sett 11 minutter inn i filmen, dæven. Dette var spennende. Skal se resten i morgen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Laster ned med 350 - 400 kb/s. Gleder meg til å se denne filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Filmen skal være mørk, men det ble akkurat litt for mørkt noen ganger.Slossingen, iallefall den siste, så ikke så veldig ekte ut, siden slagena var veldig tydelig å se at dem ikke traff skikkelig. 7354005[/snapback] Takk for ris og ros. Er helt enig i det du kritiserer her, og da er det med i mente når jeg skal lage neste kortfilm. Er ikke lett å lage slåsskamp som ser troverdig ut, har ikke lyst til å slå til kameraeten min på ordtentlig heller (håper det er vice versa også ) Prøvde vel å mikse litt med kameravinkler, men det er lett å glemme seg, spesielt når man står foran kamera og ikke bak. Brukte omtrent 10% av det filmede materialet til den scenen, men den var en av de morsomste å spille inn. All interessen rundt filmen på forumet inspirerer meg til å lage mer film. Gleder meg allerede til neste prosjekt! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Emesis var jo temmelig bra jo. Du lager film i en veldig spesiell stil, noe jeg liker. Reb spilte utrolig bra imo, og jeg digget karakteren hans. Noe som var litt synd var at jeg hørte nesten ingenting av hva Pia sa, hun snakket mye lavere enn de andre. Jeg skvatt forresten et par ganger. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det mulig å få lagt inn "Emesis" på IMDb? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det mulig å få lagt inn "Emesis" på IMDb? 7355245[/snapback] Ja jeg tror det er mulig, om man betaler et visst beløp eller noe sånn. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det mulig å få lagt inn "Emesis" på IMDb? 7355245[/snapback] Ja jeg tror det er mulig, om man betaler et visst beløp eller noe sånn. 7355470[/snapback] Spleise? Det blir vel 1kr hver, sikkert mindre, hvis alle som har sett filmen er med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå