Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå sett ferdig filmen, og må; jeg er imponert. Datt litt ut, fordi jeg ble surfende med en ny laptop, så den ble til tider bare surrende i bakgrunnen. Men jeg la merke til at stilen var meget godt gjennomført og musikken var enormt bra til å være laget av en amatør. Kvaliteten på kameraet var vel ikke det beste, men du har gjort det beste ut av det.

Det jeg likte minst var at den var såpass tablåpreget. Veldig mye hopping fra en scene til en annen uten at man følte at de hang særlig samen. Dette la jeg mest merke til i begynnelsen av filmen. I tillegg var enkelte scener såpass mørke at jeg ikke klarte å se noe som helst.

Lenke til kommentar

All musikken er ikke lagd av meg. Regner med at delene du syns var best er lagd av Ulver. Veit ikke helt hva du mener med tablå, men etter det jeg har lært hva det betyr, så er det at en scene er filmet fra samme vinkel hele tida, akkurat som om det er fra et teater e.l. Sammenhengen er der, kanskje bare obskur. Eller mente du selve overgangene mellom scenene? Enkelte sekvenser er altfor mørke (forræderiske kameraforhåndsvisning), men hvis man ser Emesis i mørke selv, så funker det fett nok. Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
All musikken er ikke lagd av meg. Regner med at delene du syns var best er lagd av Ulver. Veit ikke helt hva du mener med tablå, men etter det jeg har lært hva det betyr, så er det at en scene er filmet fra samme vinkel hele tida, akkurat som om det er fra et teater e.l. Sammenhengen er der, kanskje bare obskur. Eller mente du selve overgangene mellom scenene? Enkelte sekvenser er altfor mørke (forræderiske kameraforhåndsvisning), men hvis man ser Emesis i mørke selv, så funker det fett nok. Takk for tilbakemelding!

7350455[/snapback]

Tablå var nok feil ord å bruke. Poenget mitt var at én ting skjer, så stopper den tingen og noe nytt skjer. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette på en god måte.

Men som sagt er jeg meget fornøyd, skal se denne en gang til for å følge bedre med. ;)

Lenke til kommentar

Hah, en film som dette i HD-oppløsning hadde vært like saklig som å kaste en vannflaske til en druknende person. Om noen år kan jeg kanskje få kjøpt meg et bedre kamera. Neste investering skal være på lydfronten, tenker jeg. Nostradamus, du får se filmen i et mørkt rom :cool:

Lenke til kommentar

Cun - gratulerer. Det at du har brukt flere år på å lage din egen film er utrolig bra. Fortsetter du slik kan det gå riktig bra! En dag må jeg gjøre det samme.

Filmen skal brennes på DVD og vises på 42" LCD senere i kveld. Gleder meg. :)

Edit; Får vel promotere litt og. *Endre signatur*

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...