Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det har jeg dessverre ikke. Domeneshop er kjipe sånn sett. MEN jeg har et ganske glimrende forslag: Opprett to gmail-kontoer. Send filmen fra den ene til den andre og vips så ligger den på nett. Så gir du passordet til de som ønsker.

Lenke til kommentar
Eneste som muligens kan bryte med loven er at Ulvers musikk er med, men Rygg ga meg tillatelse over e-post til å bruke musikken i det ikke-kommersielle prosjektet, så det burde vel gå greit?

7307259[/snapback]

Så lenge du har en tillatelse og det ikke er kommersielt så er det nok i boks ja.

Gi meg en pm med lenke til den endelige filen om du vil ha hosting så fikser jeg det på et par dager :)

Lenke til kommentar

Tror de skal skrive en anmeldelse av den :--)

 

Da er filmen sett gjennom, retta på og godkjent. Findus skal få en PM i morra med lokasjon ;)

 

Det var én bitteliten feil i filmen, men jeg gidder ikke å gå gjennom rendrings- og komprimeringshelvete enda en gang for å fikse det. Er ikke sikkert noen legger merke til den heller.

 

Så fredag 24. november skal linkene til hvor man kan laste ned filmen legges ut i denne tråden. Da er det bare å laste ned for full guffe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...