eigan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er det ikke mulig å snakke med nrk å få fikset noe opplegg :-s hehe...bare ett forslag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har serverplass. Hvor mye trenger du? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Det holder med ca 700mb... Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det har jeg dessverre ikke. Domeneshop er kjipe sånn sett. MEN jeg har et ganske glimrende forslag: Opprett to gmail-kontoer. Send filmen fra den ene til den andre og vips så ligger den på nett. Så gir du passordet til de som ønsker. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Jeg kan sette opp en ftp som deler den, om det er ønskelig. Men akkurat nå skal jeg på hyttetur, kan fikse det når jeg kommer hjem på søndag. Edit: 20/10mbit. Endret 17. november 2006 av EDB Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 wh1te: Vi får nå se. Har allerede tre servere, men hvis alle tre kollapser, kan jo slike alternativer vurderes. EDB: Flott! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Så lenge det ikke er noe materiale som bryter med åndsverksloven i filmen ser jeg ingen grunn til at vi ikke kan hoste den på kulturo.no. Vi har Gb-linje, den har vi aldri klart å makse før ved demo-filer på gamer eller ved hw-filmen så burde være nok Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Eneste som muligens kan bryte med loven er at Ulvers musikk er med, men Rygg ga meg tillatelse over e-post til å bruke musikken i det ikke-kommersielle prosjektet, så det burde vel gå greit? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Eneste som muligens kan bryte med loven er at Ulvers musikk er med, men Rygg ga meg tillatelse over e-post til å bruke musikken i det ikke-kommersielle prosjektet, så det burde vel gå greit? 7307259[/snapback] Så lenge du har en tillatelse og det ikke er kommersielt så er det nok i boks ja. Gi meg en pm med lenke til den endelige filen om du vil ha hosting så fikser jeg det på et par dager Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Flott at folk er så hjelpsomme Si ifra om jeg kan stå til noen tjeneste med 1,5/0,35 fra telenor :!: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Toppers at hardware nettverket er så rause og tilbyr sine egne sider for hostingen av filmen til cun. Thumbs up! :---) Endret 18. november 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kanskje kulturo.no også kunne skrevet en repotasje om denne filmen når den kommer, samtidig som de legger den ut på serverne sine? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Tror de skal skrive en anmeldelse av den :--) Da er filmen sett gjennom, retta på og godkjent. Findus skal få en PM i morra med lokasjon Det var én bitteliten feil i filmen, men jeg gidder ikke å gå gjennom rendrings- og komprimeringshelvete enda en gang for å fikse det. Er ikke sikkert noen legger merke til den heller. Så fredag 24. november skal linkene til hvor man kan laste ned filmen legges ut i denne tråden. Da er det bare å laste ned for full guffe! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kom nettopp hjem fra hyttetur nå. Trenger du fortsatt server eller er ting i boks? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Er alltids greit med så mange servere som mulig, så "ja takk" Kan sende filmen i natt eller i morra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror ikke serverplass skal bli noe problem akkurat. Høres ut som et artig prosjekt dette, dog litt dårlig at ikke kulturo har gått med å støttet prosjektet tidligere, men. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Gleder meg til denne, store forventninger nå. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Dette gleder jeg meg voldsomt til. Håper den er underholdende, og at ikke all vekt er lagt på kunst. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Nå, jeg veit ikke helt jeg Har sendt linker til et par stk nå. Blir dermed minst fire servere å laste ned fra. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det tror jeg skal holde . Hw.no-filmen hadde to. Gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå