Cuneax Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Eneste erfaringa jeg har skolemessig sett er mediefag som valgfag på allmenn vgs. Jeg driver og sparer opp poeng nå for å komme inn på medieproduksjon på NTNU. Jeg har bestemt meg for å drive med det jeg liker best framfor andre, sekundære ting som f.eks. historie. Endret 19. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg fikk 'C'est arrivé près de chez vous'-vibber av Bakklandet, bakgate. Bety hva det betyr vil. Eller no'. Ett av flere interessante loactions, er vel det jeg prøver å si. Leser gjennom manuset nå. Lykke til videre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Eneste erfaringa jeg har skolemessig sett er mediefag som valgfag på allmenn vgs. Jeg driver og sparer opp poeng nå for å komme inn på medieproduksjon på NTNU. Jeg har bestemt meg for å drive med det jeg liker best framfor andre, sekundære ting som f.eks. historie. 5465550[/snapback] Da havner vi høyst trolig i samme linjeforening til neste år. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Spennende. Sitter og leser manus nå. Syns dog at det er dumt at du skal sniffe kokain. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Flott om du skaffer en annen host til bildene dine. Har litt problemer med de i alle fall Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Konge. Dette blir dritbra. Gleder meg. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Stili! Litt mindre stereotype roller hadde vært rå fett, men det ser bra ut Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 LarsP: Jeg må sanke poeng i et par år til for å komme inn på Medieproduksjon, dessverre Tomat-Ulf: Hvorfor er det dumt at jeg må sniffe kola? _Julenissen_: Kanskje dumt spørsmål, men har du prøvd å høyreklikke og "show picture"? Jeg trodde imageshack var blant de mer stabile... Winters: Du må gjerne si nøyaktiv hva som er stereotyp med rollene, så skal jeg se hva jeg kan utbedre. Noen av rollene er ment å være litt stereotype også, av dunkle grunner Vi har filma scene 04 nå i to timer og skal gyve løs på scene 13 før vi gir oss for i dag. Bilder osv kommer etterpå. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Fikk opp alle bildene nå, selv om det tok litt tid med enkelte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Scene 04 og 13 ble filmet i kveld. Scene 04 var litt komplisert fordi den involverte et sjakkspill som vi måtte få til realistisk. Vi leita litt på Internett og sånt etter gode end-games, men tok oss til takke med et bilde jeg fant fra en sjakkmatt jeg utøvet mot en romkamerat i militæret. Scenen involverer Reb (meg) og Nicolae. Det var en del dialog med i den scenen, og siden det var første scene vi filma noensinne i denne filmen og seriøst sammen som et lag, ble det selvfølgelig litt forsinkelser pga urutinert oppførsel. Seinere på kvelden filma vi en mindre krevende scene, scene 13, som involverte langt mindre snakk. Vi fikk litt kamerahjelp av vår roomie DuTTZi. Som vi ser på bildet her: Vi brukte denne lampa for å skape litt følelse av at det liksom skulle foregå på dagtid: Endret 19. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Bra cun. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Bra cun. Keep up the good work! 5467758[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Interessant prosjekt cun. S, Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 virker lovende. digger at den er svart hvitt jeg og. lykke til videre... Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 virker lovende. digger at den er svart hvitt jeg og. lykke til videre... 5468116[/snapback] qft. Stå på! wtb trailer! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Bare til notis: De bildene jeg har lagt ut er tatt av digitalkameraet mitt og ikke videokameraet. Videokameraet har dårligere bildekvalitet Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Mengaloth er en amatør fantasy film som er lagd her i nærmiljøet. Den har fått gode kritikker(bl.a. en 5-er i stavanger aftenblad). Det er tydelig på skuespillet at dette er en amatørfilm, men allikevel er det bra. Håper dette kan være en oppmuntring til at det er mulig å få til noe bra på film. Og lykke til videre! Jeg ser at linken til traileren er død. Skal prøve å snakke med en som kan få den opp igjen. Endret 21. januar 2006 av Gryxor Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvilket filmredigeringsprogramm bruker du cun? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 En raks liten kommentar: vanlig lampelys er veldig gult. Gult lys blir stygt på film, også i svarthvitt. Bruk en "opppussinglampe", og få tak i hvitt lysfilter. Funker knall. Plasser også bak personer i mørke klær i mørke rom. Skaper en velid "hellig" effekt. (Nesten som outwerglow i photoshop ) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Hvilket filmredigeringsprogramm bruker du cun? 5476974[/snapback] Jeg bruker Pinnacle Studio 9. Veldig simpelt. Arg, blir visst ikke noe filming denna helga. Faen ta fylla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå