Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin-fin trailer. Enkelte steder passet ikke musikken helt til bildet, men det var ikke så veldig ille at det var gale. Slutten på traileren var rett og slett fantastisk, og jeg gleder meg veldig til å se det endelige resultatet. Denne skal i dvd-samlingen. Meget bra arbeid, cun!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Traileren ser faktisk virkelig god ut! Hvis jeg skal pirke kan jeg si at jeg ikke var så glad i det lille slow motion-klippet. Det blir litt for få bilder i sekundet. få det til å gå litt raskere og la heller traileren være så mye kortere. Men ikke tro at jeg ikke elsket traileren av den grunn. Et godt stykke arbeid som er vært å være stolt av.

Lenke til kommentar

Det var digg å få sett mer av filmen cun, traileren du har mekket sammen synes jeg var meget proff. Gleder meg stort til å se et ferdig resultat.

Jeg tror den utelukkende kommer på torrent, med unntak av den ene DVD-en jeg gir bort. Vil ikke selge, ettersom jeg skal bruke musikk som jeg ikke selv har lagd på enkelte steder. Å trykke opp DVD-er er tiltak og dyrt :p

6769003[/snapback]

Kan du ikke legge ut offisiel kovrer-art og dvd-label på internet da, som folk kan laste ned og printe ut.

Da blir det jo mulig for menigmann å ha en Emesis DVD, med et kover slik filmskaperen selv ønsket det stående i hylla, det kunne iallefall jeg ønske meg.

Lenke til kommentar
Jeg tror den utelukkende kommer på torrent, med unntak av den ene DVD-en jeg gir bort. Vil ikke selge, ettersom jeg skal bruke musikk som jeg ikke selv har lagd på enkelte steder. Å trykke opp DVD-er er tiltak og dyrt :p

6769003[/snapback]

Kan jo få opp noen ftper med filmen på også, om folk foretrekker det. Er vel nok av folk med lyse-linjer her inen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

6769003[/snapback]

Men du kan da vel alltids gi bort en del DVD-plater, mens du samtidig, helt tilfeldigvis, plutselig får litt penger på kontoen din, kan du ikke? :innocent:

Lenke til kommentar

6769003[/snapback]

Men du kan da vel alltids gi bort en del DVD-plater, mens du samtidig, helt tilfeldigvis, plutselig får litt penger på kontoen din, kan du ikke? :innocent:

6893514[/snapback]

Helt tilfeldig får litt penger på kontoen din :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg har kommet til scene 28 med finklippinga (som innebærer å få bildet sånn jeg vil ha det, sette inn lyder her og der + fikse lydoverganger mellom klipp). Det er en kjedelig og langtekkelig jobb, men det må gjøres. Etter det arbeidet skal jeg begynne å lage musikk.

Det er mest pga at det er et tiltak at en DVD-utgivelse neglisjeres. Er så kjedelig å brenne ut, printe ut, klippe til cover osv. Men vi får se ;)

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...