Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!

Cuneax

Anbefalte innlegg

Hvorfor får ikke jeg lastet ned filmklipp? Forbannet!

6619525[/snapback]

Jeg har lest igjennom denne tråden for første gang nå og er mektig imponert! Skal lese manuset etterpå, men som wh1te sier, need på filmklipp :D

6619701[/snapback]

Ikke mas på cun :nei:

6621184[/snapback]

Ingen som maser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor får ikke jeg lastet ned filmklipp? Forbannet!

6619525[/snapback]

Jeg har lest igjennom denne tråden for første gang nå og er mektig imponert! Skal lese manuset etterpå, men som wh1te sier, need på filmklipp :D

6619701[/snapback]

Ikke mas på cun :nei:

6621184[/snapback]

Ingen som maser.

6621200[/snapback]

Javoll :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter meg ikke ut, ingen fare (det er nok verre med alkoholen :p)

Har tatt notis av at filmklippene ikke kan lastes ned lenger. Jeg lånte plass hos Kadmium, men hva som har skjedd der aner jeg ikke. Får spørre ham seinere. Vil jo selvfølgelig ha filmklippene oppe.

Lenke til kommentar

Hvordan ble det til med den filmmusikken du skulle bruke/få laget, har det skjedd noe på den fronten, eller tar du det når filmen er ferdig?

Er spent på om det blir musikk som er "skreddersydd" filmen, eller kjente og/eller mindre kjente låter av kjente/mindre kjente artister.

Alkoholen kan være en farlig stopper for det meste :whistle:

Endret av kt600
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nei, bare seinhøst.

Status på prosjektet i dag:

Filmen er grovklippet ferdig. Det gjenstår å filme en tilleggsscene som jeg skrev for noen uker siden, finklippe hele filmen, bearbeide lydbildet, komponere filmmusikk, lappe hele greia sammen, komprimere og dekode, og til slutt: Gi ut!

Lenke til kommentar
Nei, bare seinhøst.

Status på prosjektet i dag:

Filmen er grovklippet ferdig. Det gjenstår å filme en tilleggsscene som jeg skrev for noen uker siden, finklippe hele filmen, bearbeide lydbildet, komponere filmmusikk, lappe hele greia sammen, komprimere og dekode, og til slutt: Gi ut!

6738878[/snapback]

Åh herre gud nå ble jeg gira :dribble:

Lenke til kommentar

Har oppdatert nyhetene i førsteposten.

Jeg kan ikke si noe om hva jeg syns om filmen i sin helhet, ettersom jeg ikke har sett den sammenhengende ennå. Det gidder jeg heller ikke å gjøre før jeg skal lappe den sammen, hvor overganger i bilde, lyd og musikk er ferdig bearbeidet. I tillegg mangler det fremdeles én scene som jeg skrev til i seinere tid.

Ingen dato ennå ;)

Distribusjon tar vi når det kommer. Regner med at det blir via torrent.

Nå skal jeg ta meg den friheten å finklippe litt.

Mulig jeg lager en konkurranse av noe slag hvor belønningen vil være en kopi av en DVD-utgave, med omslag og greier.

Tror jeg annonserer konkurransen med én gang:

Konkurranse - vinn Emesis-DVD!

Jeg har mitt eget lille produksjonsforetak som jeg kaller NiµGGER. Jeg har lagd en logo til det fra før, denne:

niggerlogocopy2yz9.jpg

Jeg er ingen flink logoskaper, så jeg håper at noen vil være så snille å lage en ny logo til meg.

Kriterier:

• Logoen skal brukes før filmen begynner, og bør dermed være passende i denne sammenhengen (mao, en stil à la det vi ser ovenfor).
  • Navnet skal skrives NiµGGER.
  • Det må være bilde av minst én eller flere mygger.
  • Bakgrunnen bør være svart.

Ellers er det fritt fram. Konkurransen har foreløpig ingen deadline, men vi får se...

Det forslaget jeg peker ut vil komme med i filmen og skaperen vil belønnes med en kopi av DVD-en, som kommer en gang etter "premieren" på nett.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hmm, interessant! Skal se om jeg tør prøve meg på et utkast når jeg får ny cpu til pcen (for øyeblikket har jeg ingen, og sitter på lånt pc.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...