Mr.SS Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Desverre tenker ikke de fleste slik, SoloX. Jeg tror cun må sette opp et hardt strengt system der han logger iper og uthenger de som stikker av uten å seede her på forumet. Evt. få moderatorer til og gi dem litt "ferie" Jernhånd er stikkordet her, Vegard. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hadde vært grisefett om Ulver hadde mekket scoret cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg regner med og håper at folk vil være med på å seede for å støtte prosjektet. Det hadde vært veldig kult om Ulver lagde filmmusikken, ja, men dessverre så har de ikke tid. Får høre om Upland kan, da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det er en norsk elektronisk artist. Har remixet Lost in Moments av Ulver. http://www.upland.no/ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det som er tingen, er at du trenger en "super" seeder, som har en veldig rask linje, , for da vil det bare gå raskere og raskere for hver som "logger" seg på torrenten, siden alle laster opp til hverandre, men det er litt viktig å ha en i bunden som har en veldig rask linje Dette skal nokk gå bra Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg skal hjelpe til å seede ihvertfall! =) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Om den spres på HW-LAN først? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Bare gi den til folk med fx minst 10mbit ut først, be de sette opp ftp, voilà så spres den fortere enn en fis i vinden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Vi får ta det når tida er inne. Jeg har grovredigert filmen fram til scene 18, og grovt regnet varer den i underkant av 20 minutter hittil. Upland svarte at han ikke hadde mulighet til å mekke filmmusikk, så da får jeg ta meg av det sjæl (ALVER) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kan du ikke bare bruke ferdige låter? eller må du ha et skreddersydd track til filmen? Btw: skal seede til krampen tar meg, når saka først når nettet Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kan du ikke bare bruke ferdige låter?eller må du ha et skreddersydd track til filmen? 6370790[/snapback] Poenget er vel at hvis han bruker egne låter, eller musikk som han har skaffet seg tillatelse til å bruke er han friere til å kunne distruere den som DVD og tjene penger på den. Noe som er fortjent Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har aldri skjønt det som poenget jeg, men ... Kan hende jeg tar feil om agendaen til cun. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Statusoppdatering: Sommerjobb, Internettløshet, fest og litt arbeid med klippinga av filmen. Etter å ha grovklippet 35 scener varer filmen i ca 45 minutter. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Good work. Jeg har ihvertfall forståelse for at du må prioritere andre ting nå, på sommeren. Bor du hos foreldrene dine nå eller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Jeg bor hos mor. Filmen er nå ferdig grovklippet. I natt fikk jeg endelig redigert slutten, noe jeg hadde gledet meg til i lang, lang tid. Grovklippversjonen av filmen varer i ca 69 minutter. Jeg regner med at filmen kommer til å vare lenger når den har blitt finklippet. Når jeg kommer opp til Trondheim igjen skal jeg prøve å få ordne nok en smakebit på en scene til dere. Etter finklippingen blir det arbeid med audio for så å komponere filmmusikk til slutt. Jeg regner med at filmen kommer ut i høst mellom september og november. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 cun, må du ikke slite deg ut da, med klipping og smakebiter Jeg synes du gjør, og har gjort et veldig bra arbeide, å jeg gleder meg jævli mye til både smakebiten og den helt ferdige filmen Stå på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvorfor får ikke jeg lastet ned filmklipp? Forbannet! Lenke til kommentar
Doga Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har lest igjennom denne tråden for første gang nå og er mektig imponert! Skal lese manuset etterpå, men som wh1te sier, need på filmklipp Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvorfor får ikke jeg lastet ned filmklipp? Forbannet! 6619525[/snapback] Jeg har lest igjennom denne tråden for første gang nå og er mektig imponert! Skal lese manuset etterpå, men som wh1te sier, need på filmklipp 6619701[/snapback] Ikke mas på cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå