Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!

Cuneax

Anbefalte innlegg

Desverre tenker ikke de fleste slik, SoloX. Jeg tror cun må sette opp et hardt strengt system der han logger iper og uthenger de som stikker av uten å seede her på forumet. Evt. få moderatorer til og gi dem litt "ferie" :p Jernhånd er stikkordet her, Vegard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er tingen, er at du trenger en "super" seeder, som har en veldig rask linje, , for da vil det bare gå raskere og raskere for hver som "logger" seg på torrenten, siden alle laster opp til hverandre, men det er litt viktig å ha en i bunden som har en veldig rask linje :)

Dette skal nokk gå bra ;)

Lenke til kommentar

Vi får ta det når tida er inne. Jeg har grovredigert filmen fram til scene 18, og grovt regnet varer den i underkant av 20 minutter hittil.

Upland svarte at han ikke hadde mulighet til å mekke filmmusikk, så da får jeg ta meg av det sjæl (ALVER) :wee:

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare bruke ferdige låter?

eller må du ha et skreddersydd track til filmen?

6370790[/snapback]

Poenget er vel at hvis han bruker egne låter, eller musikk som han har skaffet seg tillatelse til å bruke er han friere til å kunne distruere den som DVD og tjene penger på den. Noe som er fortjent :)

Gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg bor hos mor.

Filmen er nå ferdig grovklippet. I natt fikk jeg endelig redigert slutten, noe jeg hadde gledet meg til i lang, lang tid.

Grovklippversjonen av filmen varer i ca 69 minutter. Jeg regner med at filmen kommer til å vare lenger når den har blitt finklippet. Når jeg kommer opp til Trondheim igjen skal jeg prøve å få ordne nok en smakebit på en scene til dere.

Etter finklippingen blir det arbeid med audio for så å komponere filmmusikk til slutt. Jeg regner med at filmen kommer ut i høst mellom september og november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...