Cuneax Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Tja, jeg mekker smått på en teasertrailer for tiden. Kommer vel snart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Mine damer og herrer! Herved kan jeg servere dere teasertraileren til Emesis, som kommer til høsten: Last ned her Får håpe det smaker. Vil gjerne ha tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Likte teaseren jeg, men jeg syns du skulle hatt "emesis" og "Høsten 2006" i begynnelsen av teaseren. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Nææh, sånne ting pleier å være på slutten (syns det også har sterkere effekt). Takk for komplimentet! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Den gjore det den skulle den traileren der, den skapte et ønske om å ville se mer, jeg gleder meg iallefall til høsten, vær du sikker Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Da har jeg også sett teaseren. Den skapte et ønske om å ville se mer, som Bruckiania sier. Jeg liker også at teksten kommer helt på slutten. Virker som en spennende film. Endret 2. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Da jeg ikke har fulgt med nok i denne tråden, aner jeg ikke hva filmen handler om. Men teaseren var bra, selv om det ikke gjorde meg noe klokere. Vi vil se mer! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Teaseren skal ikke gi noen særlig beskrivelse av hva filmen handler om, mest hva man kan vente seg av audiovisuelt og stemning. Jeg kommer nok med en ekte trailer også Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Herlig teaser, men likte ikke helt voice-overen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Hvorfor ikke? Det er tatt fra hva hovedpersonen sier i en scene i filmen. Jeg er enig i at den ikke gir det ultimate trykket (det er min stemme ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Synes bare ikke at det passet helt inn. Var lagt på på en måte som fikk meg til å tro at du kom til å klippe til scenen der det ble sagt, men det skjedde ikke. Men all respekt, så fabelaktig ut. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Strålende, gleder meg til en trailer:) Og jeg syns ikke voice-overn var dårlig, passa helt greit inn... Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Meget bra, Cun, MEGET bra! 6228839[/snapback] Får jeg filmen gratis imot kritikken min her? hehe, ble bra dette... Endret 2. juni 2006 av xox Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Denne likte jeg. Samt passer bra under kategorien "teaser". Lydet og bildet passet hverandre som hånd i hanske. Skapte en spenning om og ville se mer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Takk skal dere ha. Får håpe at hovedtraileren og ikke minst filmen høster like god kritikk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Takk skal dere ha. Får håpe at hovedtraileren og ikke minst filmen høster like god kritikk 6231658[/snapback] Det gjør den sikkert. Hvis du da ikke lager filmen mindre interessang enn traileren og teaseren. Men stå på og snurr film! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Snedigt, svært bra saker. Musikken funket utrolig bra... men stemmen... vel, den ble litt sånn "å her prøver vi å være tøff/skummel men høres ut som en liten pjokk av en unge"-aktig. Bra saker, gleder meg til høsten. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Hehe, takk for tilbakemelding. Stemmen var bare tatt rett ut fra filmen, hvor jeg snakket med normal stemme (dette betyr at jeg har en stemme som høres ut som en pjokk ). Jeg tror jeg skjønner hva dere mener, men det er dessverre ikke noe å gjøre med det, eller er det? Tenker på hva annerledes jeg kunne gjort med stemmen i post-produksjon (annet enn å ha drukket whiskey på forhånd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå