GoodGoing Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har et problem. Jeg kjøpte et POV (Point of View) Geforce 3 tidligere. Dette er for 3,3V AGP. Dette virket fint i min P3 maskin. Nå har jeg kjøpt meg et Aopen P4 hovedkort og dette støtter bare 1,5V AGP. Ettersom jeg har forstått støtter Intel 845E brikkesett kun 1,5V AGP. Jeg må derfor kjøpe meg et nytt skjermkort. Problemet er at det jo ikke står noen plass om de er for 1,5V eller 3,3V. Ettersom jeg har forstått så er alle POV 3,3V. Hvor finner jeg kort som jeg vet støtter 1,5V AGP? (Ikke mye hjelp å få hos PSdata.) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Isj da, dette kan bli ekkelt for meg og. Jeg trodde alle kortene (geforce 4) klarte både 1.5 og 3.3 volt jeg? Har du sjekket at det ikke virker i praksis? Lenke til kommentar
GoodGoing Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har det ja. På mitt nye Aopen AX4B pro-533 hovedkort er det en beskyttelse som skal sikre at du ikke brenner kortet hvis du setter inn et 3,3V skjermkort. Hvis du setter i feil vil et lys tenne på AGP slotten. Lyset virket :smile: Jeg kjørte en stund med 3,3V kortet og det gikk greit, men det luktet litt "svidd". Ingenting ble ødelagt. Sannsynligvis vil det ikke vare evig, og det vil nok ha en nedsatt funksjonalitet. Helt utrolig at de opererer med to forskjellige spenninger uten å opplyse hva de forskjellige kortene bruker. Enda mer utrolig er at jeg ikke får et svar fra selgerene av produktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå