Gå til innhold

Hvordan er tastaturene på Acer TravelMate?

Akelbee

Anbefalte innlegg

Jeg ser på bildene av bærbare i Acer TravelMate seriein, og blir forundret over tastaturene. Det ser ut som tastene er plasser i en kromming som bøye vekk fra brukeren.

Når jeg ser på fingrene mine krummer de igrunnen den andre veien (lengst på midten) slik at jeg lurer på hvordan disse tastaturene er til touch-skriving.

Har noen erfaring med disse tastaturene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldinger!

Jeg har i mellomtiden hatt en dårlig erfaringmed tastaturet på en Dell Inspiron 6000 - i likhet med noen få enkelte andre maskiner tidligere - og har et oppklarende tilleggsspørsmål:

Er det greit å skrive touch - med bruk av tommelene på mellomromstasten? (På i6000 traff tommelen kanten av brettet rundt tastaturet før den hadde fått trykket ned mellomromstasten, når håndbakene hviler på flatene ved siden av touchpad'en.)

Lenke til kommentar

Jeg har en Travelmate 660 og den har jeg ikke merket noen helling på, og ikke kan jeg se det.

Men tastaturet er helt sykt deilig å skrive på, ikke slike "må bruke 2 kilos trykk" knapper som på en del HP/Compaq maskiner.

og ikke lager det så mye lyd heller, men det høres du kan jo på en enkel men langsom måte fjerne støyer, og det er å løfte fingeren sakte opp fra knappen slik at den ikke "spretter" opp som normalt.. men glir etter fingeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...