iChristian Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei Jeg sendte ut eposter til politikerne før valget, og jeg har tenkt å gjøre det samme igjen nå etter valget. Prøver å utvide epostlisten min, men stanger litt i taket når det gjelder å finne flere adresser, også gjerne til de små obskure partiene og ungdomsorganisasjonene Noen som kan noen epostadresser? Mvh Christian Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Besøk de respektive partiers nettsider og velg «Kontakt», «Kontakt oss» eller tilsvarende. Det er ikke verre enn det. Her og her finner du lister over henholdsvis store og små partier. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Skal du maile hver enkelt separat? Hva er poenget med det? Bruk fellespostmottaket deres så de slipper å kaste bort tiden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Nei, Problemet er mer det at de små, litt mer suspekte, partiene ikke har fellesmail, knapt internetsider. Og det er disse som er vanskelig å finne. Største problemet blant de store partiene er å finne ut AP har internetsiden DNA.no, og det er ikke fryktelig vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå