Sweet Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hei. sitter og skal oppdatere biosen min fordi den ikke kjenner igjen den prosessoren jeg har. 3200+ socket A, Barton. får bare opp unknown cpu, set correct settings in bios. press del to enter setup. Noen som vet hvor jeg får tak i Phoenix bios? eller er det sånn jeg må betale for? Felt Verdi BIOS egenskaper BIOS type Award Award BIOS type Phoenix-Award BIOS v6.00PG Award BIOS melding (AK35S20C) VIA KT333 VT8367+VT8233A System BIOS dato 04/12/02 Skjermkort BIOS dato 05/23/03 BIOS produsent Firmanavn Phoenix Technologies Ltd. Produkt informasjon http://www.phoenix.com/en/products/default.htm BIOS Oppgraderinger http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refererid=40 Sweet Endret 18. januar 2006 av Sweet Lenke til kommentar
onimusha Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Hjemmesiden til de som har laget hovedkortet burde vel ha oppdatering til BIOSen din. Står ikke noe om hvilket hovedkort du har. Men esuport som du linker til funker det. Har prøvd det selv. Har de ikke BIOS som passer så blir du heller ikke belastet for noe. Endret 19. januar 2006 av onimusha Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 nei da.. hovedkortet er vel Shuttle AK35GTR2 mener jeg... men når jeg søker på google etter GTR2 finner jeg et kort som har 2 raid kontrollere. og det har ikke mitt.. og jeg hakke lyst til og betale for bios Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hovedkortet er vel Shuttle AK35GTR2 mener jeg... Let etter type HK mellom PCI-slotene. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 okey,s akl gjøre når jeg kommer hjem, er på skolen schø Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 fant bios på shuttle sine sider.. men jeg får ikke lastet de ned... tidsavbrutt sier den.. jaja.. får finne den et annet sted.. anyway.. om jeg flasher feil eller om noe fucker seg.. er hele maskina driti da? eller kan jeg bare clear cmos og fortsette eller noe sånt? talk me through it? :!: Lenke til kommentar
onimusha Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Fikk lastet ned på denne siden. Shuttle Tidsavbrudd kan komme av diverse ting, er bare til å prøve igjen. Er jo altid en risk med å oppdatere BIOS. Har aldri hatt problemer med det selv så hva du trenger å gjøre vist du driter på draget vet jeg ikke. Er viktig å sjekke att BIOS passer ditt HK. Og følge prossedyrene som beskrevet av fabrikanten. Endret 19. januar 2006 av onimusha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå