tidyclown Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har ett Creative Soundblaster Live! Digital 5.1 lydkort, har hatt det utrolig lenge nå og har aldri vært noe problem før idag. Når jeg logger på windows kommer startlyden perfekt. Men når jeg skal starte musikk, video eller spill blir det bare forvrengninger og støy. Tenkte kanskje at det var innstillingene i winamp eller noe lignende.. Men det var det ikke.. Sjekket på Sound themes--> windows startup sound, etter at jeg har prøvd å spille musikk.. og den fungerte fint! Kan det ha noe sammenheng med at 3dkortet mitt sluttet å fungere i forrige uke? Nettopp skaffet nytt.. takk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 hmmm, trur ikke det har noe med 3d kortet ditt å gjøre, så lenge ikke hovedkortet ditt har blitt evil og driver å ødelegger andre kort jeg ville prøvd å avinstallere og re-installere driverne på nytt, hvis du ikke har disablet onboard lydkortet, så gjør det også. Dette pleier å hjelpe en del Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 ja håper ihvertfall at ikke hovedkortet ikke driver å ødlegger... isåfall blir det dyrt for meg hehe... har ikke prøvd å avinstallere driverene, men prøvde å oppdatere dem, men den sa bare at jeg ikke hadde noe Creative Soundblaster kort.. Men skal se om jeg må disable onboard lydkortet takk! Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 nå har jeg bare rota det til.. Prøvde først å avinstallere drivere helt.. Når jeg da la driverene inn igjen får jeg ikke valget til å bruke Sound Blaster kortet... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 avinstaller alt du har av drivere til lydkortet ditt, og programvare, disable onboard lydkort, skru av pc'en, ta fysisk ut lydkortet ditt, sett det inn igjen... er da en mulighet for at pc'en finner ''ny'' hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå