V-by Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Syntes det er skummelt med absolutt stillhet, det er skummelt akkurat som å være mørkeredd. føler at det er noe i nerheten som du ikke kan se eller høre... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Synes total stillhet er traurig. Derimot elsker jeg store, luftige furuskoger, hvor du hører enkelte fugler, en bekk også videre. Ah, det er deilig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Ikke akkurat stillhet, men når jeg har lekt fjellgeit oppi nord-norge med bestefar så er alt stille, untatt den mega fossen på andre siden av dalen, gaaanske beroligende. Men så kan man bare gå utenfor døra og nyte samme roen da EDIT: Han er 72, og mye sprekere enn meg.. Endret 19. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Høres ut som en stiloppgave for å være ærlig :!: Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Inni en snøhule på natta med vindstille ute...det er stille. Sjelden det er stille i skogen, men det er digg når det er dét også. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hørte stillheten da jeg satt oppå fjellet og ventet på noen dumme sauer som var langt, langt borte! Det var k0s, helt til sauene kom... Da var det alt aent enn stillhet.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Stillheten hørte jeg under min 5 timers tur på fjellet i sommer, da jeg gikk meg en smule vill... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg bor langt inni skauen, hører stillheten ofte jeg... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 helt realistisk så finnes ikke stillhet, altid noe som lager lyd men stillhet for meg er når jeg kan på en måte føle en hvis "ro". alt er stille rundt meg, hører bare mine tanker Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Stillheten er utrolig deilig, jeg liker det veldig godt. Det hender jeg dropper ting for å kunne være helt alene. Kanskje derfor noen kaller meg sær. Prøv å være ute rundt 4 en mai natt. Det er da man forstår livet. Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Syntes det er skummelt med absolutt stillhet, det er skummelt akkurat som å være mørkeredd. føler at det er noe i nerheten som du ikke kan se eller høre... 5465783[/snapback] Husk, man er kun redd for egne tanker. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har alt for mye øresus til å få en total stillhet Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg opplever stillhet vær kveld jeg, når jeg skal legge meg. Det var skummelt da jeg "hørte" stillheten i en mattetime en gang Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Silent: Silence is powerful. And sometimes silence can be very scary. Silence can be very frightening for a child within the family. When a parent gives a child a look and then doesn't talk for a long time the child has a long time to wonder what is going on. "Did I do something wrong? Am I in trouble? Am I going to be punished?" In some families there are a lot of looks from the parents and very few words. In those households silence produces a lot of tension and anxiety. But silence can be so powerful in so many positive ways. In our day-to-day activities we are so driven into constant talking and doing. It seems that a successful day is determined by the amount you have talked and the amount you have done. But you lose points for being still and being quiet. **** Hvis du klarer å utnytte stillheten til din egen fordel, kan dette hjelpe deg på mange måter. Jeg nevner følgende eksempler: *Presentasjon *Small talk Osv.... you name it! Personlig benytter jeg stillheten til å ta litt avstand fra livet generelt og utnytter stillheten til min egen fordel ved samtaler og presentasjoner ved studier osv. DevianX Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Stillheten gir meg inspirasjon. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Nei, jeg har ikke hørt stillhet. Jeg har tinnitus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Nei, jeg har ikke hørt stillhet.Jeg har tinnitus. 5477366[/snapback] Eller jeg har nok ikke det da, men er det helt stille så suser det i ørene mine som om pc'n skulle vært 5m unna. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Å høre stillheten? Jeg for min del synes det blir veldig stille i enkelte skrekkfilmer. Når man vet noe kommer til å skje, lyden blir helt stille - det er det nærmeste jeg kommer det å ha hørt stillheten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hører stillheten hver gang jeg er på hytta. sitter jeg å leser en bok (huff), og bilene slutter å kjøre forbi da er det helt stille. er litt redd av meg så jeg fyrer på svartmetall mens jeg leser Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hører stillheten hver gang jeg er på hytta. sitter jeg å leser en bok (huff), og bilene slutter å kjøre forbi da er det helt stille. er litt redd av meg så jeg fyrer på svartmetall mens jeg leser 5477569[/snapback] :!: Jeg har ikke tinnitus tror jeg, men avogtil er det pipelyder, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå