Stream Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Ved oppgradering til phpBB 2.0 får man polls på dette forumet...men ettersom jeg ser gutta på hardware.no har gjort noen forandringer i originalkoden til forumet må de nok gjøre de samme forandringene en gang til for å få brukt v2.0 :- Selv om v2.0 er templatebasert så er det faktisk vanskeligere å tilpasse det "inni" en annen siden slik det er gjort her... Lenke til kommentar
amund Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Quote: On 2001-09-21 14:44, Stream skrev:Ved oppgradering til phpBB 2.0 får man polls på dette forumet...men ettersom jeg ser gutta på hardware.no har gjort noen forandringer i originalkoden til forumet må de nok gjøre de samme forandringene en gang til for å få brukt v2.0 :- phpBB 2.0 var ikke tilgjengelig da jeg satte opp forumet. Har uansett gjort så mye endringer i koden at det ikke er aktuelt å gå over til 2.0 - vil nok heller satse på hacke videre på den koden vi allerede har :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
Stream Skrevet 24. september 2001 Forfatter Del Skrevet 24. september 2001 Høres bra ut :smile: Har hacket en del med phpBB v1.2 og nyere selv...og det er ganske kjedelig å oppgradere hackene man har lagt inn i de nyere phpBB versjonene. Litt kjedelig å finne opp hjulet på nytt gang på gang...hehe... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå