Dragon Hunter Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da jeg skulle fjerne noe plastikk som hadde smeltet fast i strømporten på PC-en (en gammel HP Pavilion laptop), etter den forrige strømforsyningen slo jeg den metallgreia som man fester strømpluggen i inn i PC-en med et uhell. Hva vil det koste å få det reparert? Vet det er dårlig forklart, men klarte ikke å forklare det bedre... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Så det er porten\inngangen\stikkontakten på sjølve PCen som er ødelagt? Får du kontakt i det heile tatt, at pluggen ikkje heng som den skal når du plugger i eller er får du ikkje straum til PCen? Tok ikkje heilt kva denne metallsaken er. Bilde: Endret 18. januar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ikke lønnsom rep om den leveres til et verksted, skulle jeg tippe er det rundt 4 til 5K, da hovedkortet må byttes. Du kan derimot prøve å lodde det selv. Har gjort det på noen kasserte maskiner der jeg jobbet tidligere. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Så det er porten\inngangen\stikkontakten på sjølve PCen som er ødelagt? Får du kontakt i det heile tatt, at pluggen ikkje heng som den skal når du plugger i eller er får du ikkje straum til PCen? Tok ikkje heilt kva denne metallsaken er.Bilde: 5461606[/snapback] Riktig. (14-tegn). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vis den er under 2/5 år gammel, kan du ta det på garanti/reklamasjon. Vis ikke må du finne et verksted som kan lodde på ny til deg. Skal HP fixe det, blir det nytt Hk. Og dette koster mer enn en ny maskin. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Men som noen andre, og jeg har sagt, kan du bare kjøpe ny plugg på elfa eller noe sånt, og lodde det på selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå