Drizt Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Whoho. Dette spillet har jeg ventet på siden Imperium Galactica 2. Helt ufattelig bra Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sinnsykt bra spill. Ganske bra grafikk, veldig lettdrevet. gleder meg til fullversjon, da skal jeg være slem. muhahaha. Gode gamle westwood gutta svikta ikke Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Spillet krevde endel synes jeg, men er enig at det er bra. Gleder meg til fullversjonen og teste spillet i et Local Area Network Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Spillet krevde endel synes jeg, men er enig at det er bra. Gleder meg til fullversjonen og teste spillet i et Local Area Network 5466551[/snapback] gikk helt glatt (40-50fps tipper jeg) med mitt 6800 kort i 1280x1024 uten aa amd64 [email protected] 1024mb ram Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 greit nok spill, men jeg tenker hele tiden rome: total war sci-fi mod Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 jeg ser ikke helt for meg hvordan du klarer å tenke i den retningen..... kampsystemet er fullstendig ulikt, byggesystemet er fullstendig ulikt, osv osv. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Bakke kampene minner en del om Ground Control 1, genialt Gleder meg til hele spillet! Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) jeg ser ikke helt for meg hvordan du klarer å tenke i den retningen.....kampsystemet er fullstendig ulikt, byggesystemet er fullstendig ulikt, osv osv. 5476715[/snapback] joda sant det, men det er samme "ta over verden" konseptet EDIT: byggesystemet er da ikke så veldig ulikt. du velger en planet/by så bygger du bygninger som lar deg lage bedre units. Endret 21. januar 2006 av spooker Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 byggesystemet i rome total war er da langt mer komplisert,eneste sammenligningsgrunnlaget er muligens at man kan trekke paraleller mellom planeter og byer, men thats it. når det gjelder konseptet om å ta over verden så er jo det et konsept som har eksistert i stort sett hvert eneste rts spill, er jo praktisk talt disse gutta som startet rts genren. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg ser ikke helt for meg hvordan du klarer å tenke i den retningen.....kampsystemet er fullstendig ulikt, byggesystemet er fullstendig ulikt, osv osv. 5476715[/snapback] joda sant det, men det er samme "ta over verden" konseptet EDIT: byggesystemet er da ikke så veldig ulikt. du velger en planet/by så bygger du bygninger som lar deg lage bedre units. 5476818[/snapback] "Ta over verden"-konseptet, som du kaller det, er kanskje ikke så fryktelig originalt, men jeg tør påstå at det er det beste. Et multi-galaktisk krigsspill med mål å ta et par-tre planeter? Hvorfor være kreativ når noe fungerer? "If it ain't broke, don't fix it", som gutta over dammen sier... Lenke til kommentar
Valgraph Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hva er feil når eg får opp denne når eg skal starte demoen? Noen som kan hjelpe? Hvis det er noen som ikke klarer å opne filen.. så er d dette som står på feil mld/sikkerhets mld: A required security module can not be activated. This program can not be executed. feil_EAW.bmp Endret 24. januar 2006 av Valgraph Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sykt bra Demo, jeg _GLeder_ meg til fullversjonen! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Laster ned demoen selv nå, gleder meg litt til dette spillet å. I og med at dette of BFME 2 kommer ut nesten etter hverandre så lurer jeg litt på hva som blir mest spilt etter en stund, må si at dette EAW ser litt kulere ut, men det er vel fordi Star Wars Trilogien ligger litt foran Ringenes herre trilogien på hvilken filmer jeg liker Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det basebygging og resurssanking i spillet slik som i C&C spillene? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Ingen av delene 5603676[/snapback] Pokker, da er ikke dette spillet noe for meg. Håpet Petroglyph ville slippe noe lignendes C&C spillene. Endret 14. februar 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg