Maxila Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) hey håper dere ka hjelpe meg litt har tenkt og få litt bedre signal med min bærbare og da lurer jeg på hva jeg trenger, alså trenger bare hjelp med og få sterkere signal til den bærbare. og skal helst ha sånn boks på siden av som jeg kan koble til en ekstern antenne til. vil helst ha d-link, linksys eller lignede. hva må jeg kjøpe da har en retningstyrt antenne på 5 dbi fra dlink og en 5 dbi antenne av ukjent merke og et pcmia kort men er ikke kraftig nok hvilket boks trenger jeg? skal helst kobles til med nettverkskabel edit: har hørt mye bra om linksys, finnes det en boks fra de som kan mota signaler, og kan ha uofisiell firmware(sveasoft), sånn at den kan forsterke signalet Endret 18. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) trodde mange i dette forumet hadde peiling på dette eller er det bare jeg som er dårlig til å forklare hmm... Endret 20. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 kanskje ikke til mye hjelp, men jeg har også lett en stund etter en sånn "dings", Men har ikke hatt hell enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå