Gå til innhold

Veddemål: Kopier en streamet film. 100kr!

Anbefalte innlegg

Faren min har en del aksjer i et firma som skal drive med ip-tv, der de sender over nettet via satelitt til tv'r, i kina. Han er så skråsikker på kopieringsbeskyttelsen at han sa at jeg skulle få 100kr hvis jeg klarte å kopiere en kort snutt fra siden http://www.tmz.com/videohub .

Så nå trenger jeg litt hjelp av dere. Vet dere om noen programmer som dere vet er bra på sånt? Dette er ikke vanlig en vanlig wmv streamet film, ta en titt: http://www.tmz.com/videohub (bare velg en eller annen film)

Kanskje noen noen av dere klarer å finne linken til en av filmene som ligger der som jeg kan bare "lagre som"?

Håper dere kan hjelpe! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist for faren din, særlig siden han var sikker på at det ikke lot seg kopiere. Enten er han gniten, eller så er han ikke så sikker likevel- du burde lurt han til å vedde en tusenlapp..

Jeg brukte bare en gammel versjon av WM recorder. Hvordan gjorde du det?

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Trist for faren din, særlig siden han var sikker på at det ikke lot seg kopiere. Enten er han gniten, eller så er han ikke så sikker likevel- du burde lurt han til å vedde en tusenlapp..

Jeg brukte bare en gammel versjon av WM recorder. Hvordan gjorde du det?

5461680[/snapback]

får du med lyd og då?

Lenke til kommentar
I samme gate: Er det noen som får til å kopiere programmer fra NRK/TV2 sine websider? Blir litt tungvint å koble bærbar til DVD-opptakeren. Har prøvd med WM recorder uten å få det til.

5462458[/snapback]

Har gjort det tildigere med Hi Net recorder, både fra TV2 og NRK. Om det er gjort endringer med streamingen til de i senere tid vet jeg ikke.

Endret av Pulsar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...