Dagger Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 er dette nødvendig?? hvorfor gjør man det? hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nødvendig? Nei. Hvorfor? Skriver nye sektore og clustre til disken. Hvordan? Harddiskprodusentene har det ofte på sine hjemmesider. Hvis du i det hele tatt tenker på lavformatering... hvorfor? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Må man sette opp clustere og sektorene sjæl eller gjør "programmet" det?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Programmet gjør det, men hvorfor vil du gjøre det? Det er meget risikabelt. Har du feil på disken din, så sender du den heller inn hvis du har garanti igjen på den. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Nei, jeg har ikke tenkt til å gjøre det:-D jeg bare lurte.... men har men ikke lov til å lure på ting her i forumet eller?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 22:31, Dagger skrev:men har men ikke lov til å lure på ting her i forumet eller?? Joda, det har du lov til. Ville bare prøve å stoppe deg i tilfelle du tenkte på å gjøre det =) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Dagger skrev (2002-09-11 22:31):men har men ikke lov til å lure på ting her i forumet eller?? Det er derfor dette forumet er her, Prøve å få svar på ting du lurer på innen data. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 thanx for all hjelp folkens! ville ikke Gjøre noen forbanna eller noe skjønner dere!! :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Forbannet? Aldri... tar faktisk tråden med et stort smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå