PSV Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) I dag under BWL-run, kollapset pcen min helt... Før det hadde han stoppet opp i 10-15min hver gang vi wipa (kanskje han ikke tåler det:p?) Nå sitter jeg på en crappy laptop som WoW slettes ikke funker på... Noen som har vært borti noe lignende? Endret 18. januar 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Definer "kollapset". Får du ikke starta den at all? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skjønner ikke helt hva du mener med kollapset, restarter den seg? sjekk temperaturen til prosessoren i BIOS, last ned nye drivere til alt og prøv å kjør WoW på lavere grafikk og oppløsning og uten navn over spillere. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Den er ..død Får ikke starta den.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Reagerer den ikke når du trykker på "på" knappen? Isåfall ville jeg sjekka PSU. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Testa kun PSU'en nå, den funker flott den... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Men når du kobler PSU-en på hovedkortet reagerer den ikke? Kaaan det være at hovedkortet har bestemt seg for en tur til HW-heaven? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Som betyr at jeg mest sannsynelig ikke får spille på en stund... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det blir vel korrekt resonert. Trist når PC-en går under slik. Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skjedde det samme med min for en stund siden. Satt å spillte WoW jeg også. Den virker fortsatt ikke Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 I dag under BWL-run, kollapset pcen min helt... Før det hadde han stoppet opp i 10-15min hver gang vi wipa (kanskje han ikke tåler det:p?) Nå sitter jeg på en crappy laptop som WoW slettes ikke funker på... Noen som har vært borti noe lignende? 5460831[/snapback] ... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Lån et hovedkort av en kompis og se om pcèn fungerer da... Høres egentlig meget merkelig ut at pcèn gikk akkurat da. Sikker på at det ikke var noe annet som hendte, overspenning e.l.? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Den er ..død Får ikke starta den.. 5461058[/snapback] Kondolerer RIP Per-Stian sin pc :'( Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sjedde noe lignene me min, da var det hardisken som var zomg lololo fucked... når jeg prøvde å instalere windows på nytt, så slå den seg av i instalasjonen, så jeg kom ingen vei.. gief to repz quix plx, 4 u own bezt Lenke til kommentar
Jorsan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Samma skjedde meg... fikk til å slå på maskina, men jeg tror biosen var ødelagt... kjøpte meg nytt hovedkort så funka det igjen^ Lenke til kommentar
Vuggum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Jeg hopper fort over hva andre har svart, forstår det san at pcen din har tat helt kvelden. Uansett dei symptoma du hadde i bwl kan godt vere ati buggen fra 1.9. Det var ein bug med ati vpu recovery i Brs og Bwl etter 1.9 patchen, men skal vere fikset nå. Buggen omfatten vist du roterte kameret rund charen din, og når du zooma. Syptomer for at ein hadde buggen var disse kræsjene: 1. Skjermen fryser blir svart tar noen sekuder og du får bildet tilbake 2. Skjermen fryser blir svart tar noen sekunder du får bildet til baken med masse "artifacts" 3. Bildet låserseg, maskina mi kræsja har eit par til Disse bugs og noen flere fikk jeg og flere av mine guildmates med ati kort etter 1.9 kom. Skal se om jeg gidder å grave fram noen linker om problemet =D Endret 19. januar 2006 av Vuggum Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg hopper fort over hva andre har svart, forstår det san at pcen din har tat helt kvelden.Uansett dei symptoma du hadde i bwl kan godt vere ati buggen fra 1.9. Det var ein bug med ati vpu recovery i Brs og Bwl etter 1.9 patchen, men skal vere fikset nå. Buggen omfatten vist du roterte kameret rund charen din, og når du zooma. Syptomer for at ein hadde buggen var disse kræsjene: 1. Skjermen fryser blir svart tar noen sekuder og du får bildet tilbake 2. Skjermen fryser blir svart tar noen sekunder du får bildet til baken med masse "artifacts" 3. Bildet låserseg, maskina mi kræsja har eit par til Disse bugs og noen flere fikk jeg og flere av mine guildmates med ati kort etter 1.9 kom. Skal se om jeg gidder å grave fram noen linker om problemet =D 5463422[/snapback] Jeg har store "lag-spikes" når jeg raider, kommer vært 10. sek og varer i 0.5 sek som regel. Noen ganger får jeg 1 min++ "spikes". Dette kom etter 1.9, har ikke hatt noen problemer før dette. Jeg har Nvidia 6800 forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå