Torjus Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg kan ikke helt si at den bakgrunnen passet så veldig, men men. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg kan ikke helt si at den bakgrunnen passet så veldig, men men. 5470196[/snapback] Forslag til annen? (evt link til noe som ville passet) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 PS: Har ikke lest hva andre har skrevet her, men her er i alle fall min mening(if it matters) ^^ Den med pixelstretching, og det over CD'ene i header 1. Syns "Lights" i header 2 var litt stilig, "tastatur" i header 3... Og kanskje "Parking" i header 4. Når det gjelder designsa dine; Design 1 var kanskje litt kjedelig, likte 2'ern bedre der de helt grå boksene vvar fjernet. Nr 3 var helt grei.... litt for simpel for min smk, men OK. Likte ikke bakgrunnen du hadde valgt, det osom er rundt lissom, samme med nr 4. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Men du trenger da ikke så sterke farver. Og om du gjør det hele litt simpelt blir det bedre, iom. at du ikke har så mye grafikk nå. Om du hadde hatt det - kunne du ha gått for noe litt tyngre, men det har du ikke, du har bare et bildet i toppen. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Vet ikke helt om du interesserer deg mest for innhold, design eller programmering, men om det er de to første så vil jeg anbefale et enkelt CMS som f.eks Limbo. Du kan da sette inn en ferdig template som du igjen kan modifisere til krampa tar deg. Det du da må lese på er CSS og fargevalg. Føler kanskje du skulle prøve litt mer nyanser i stedet for kraftige primærfarger, som krasjer litt i mine øyne Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Vet du er nybegynner, men jeg sier hva jeg mener uansett. Syns du bruker litt rare farger sammen. Knall rød og blå syns jeg bare blir ekkelt. Få kanskje inn noe litt lysere fra hver side. Kontrastene i designet kan bli mye bedre enn det de er nå. Det grå sammen de to andre er heller ikke fint. Du har en blå bakgrunn som burde gjenspeile seg litt i designet. Ser ut som du har brukt litt "bevel & emboss" eller hva det heter. Prøv uten det. Menyen er feilplassert på alle utkastene. I et slikt design er det kult å kanskje en meny innenfor "containeren" på høyre side. Trenger ikke være så veldig spesiell. Bakgrunnen var helt grei. Er det beste elementet på siden. Headeren var grei den også. Fint utsnitt i bilde. Stå på videre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå