gamerman Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei Jeg har en USB2 driver på cd`en som fulgte med dette hovedkortet , men på www.asus.com så finner jeg ingen ting som kan ligne en USB2 driver. Er det inkludert i BIOS og nyeste Chipsetdrivere da ? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skjønner ikke helt hva du spør om her, men his du lurer på om du trenger USB2 drivere, så spørs det hvilket operativsystem du har. Har du XP, så skal det gå automatisk. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Skjønner ikke helt hva du spør om her, men his du lurer på om du trenger USB2 drivere, så spørs det hvilket operativsystem du har. Har du XP, så skal det gå automatisk. 5460712[/snapback] Har xp :!: Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ikke meningen å stjele tråden din, men vil bare skyte inn et spørsmål. Hva hvis man har win xp og ikke er så glad i automatiske updates? Hvis noen skjønner.. Fulgte ikke med usb 2.0 drivere til abit kortet mitt... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Service Pack 2 eller 1 sebdude ? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Service Pack 2 eller 1 sebdude ? 5461125[/snapback] Ingen av delene desverre.. Får ikke oppdatert Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hmm.. og hvorfor ikke? Det kan man jo lure på Neida, skal ikke anklage deg for noe... Men her kan du ialle fall få oppdatert: http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=409564 Det er ett program jeg bruker hver gang jeg formaterer, veldig gvreit å ha, tar bare 5 updates kontra 100 Anyway, får du ikke det til, så kan du slenge meg en PM for ikke å stjele tråden hans. Men du glemte å fortelle om det var usb 2.0 driverne du var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå