camillth Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Heisann! Jeg har fått et problem. Jeg har en dell lattitude D510 og har akkurat kjøpt meg ekstern harddisk Maxtor personal storage 3100 (7200 RPM, USB 1,1 &2,0). Men pc'n vil ikke godta disken!! Jeg kobler den til, men ingenting skjer. Jeg har akkuart lagt inn driverne på nytt. Andre pc'er finner disken lett og den fungerer på dem. Alle USB-portene på pc'en min er i orden. Jeg har windows WP pro SP2. Det følger ikke med noen instalasjonscd til disken heller. Jeg begynner å bli ganske rådvil og irritert! Noen forslag til noe jeg kan gjøre?? Endret 18. januar 2006 av camillth Lenke til kommentar
nifty Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Finner du den i diskmanager ? _nifty_ Lenke til kommentar
camillth Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Finner du den i diskmanager ? _nifty_ 5460803[/snapback] Nei... Skulle det stå noe om den der? Finner den heller ikke på "min datamaskin". Andre dataer finner den lett. Endret 18. januar 2006 av camillth Lenke til kommentar
nifty Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har du driverne til USB-kontrolleren din riktig installert i Enhetsbehandling da ? _nifty_ Lenke til kommentar
camillth Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) skulle tro det. Alle andre ting jeg kobler vtil via USB fungerer uten problem. Men tror du jeg burde kontakte Maxtor? Så det var en annen person litt lenger ned på forumet som også slet med feilmeldinger på en disk fra dem. Men han hadde innstaleringsprogram... Endret 19. januar 2006 av camillth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå