Gå til innhold

Hvilken klesstil har du

scorpionen

Anbefalte innlegg

Dongeribukse, et fancy belte med svarte, hvite og røde striper som jeg fikk med Henrik og en genser med lange ermer.

Ellers så er jeg vest fan, jeg elsker vester og har 2 skinnvester jeg bruker å gå med. Totalt sett har jeg en metal-stil tror jeg. Men hva jeg går i kan forandre seg veldig fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke lest alle inleggene her så vet ikke om det står noe om klesstilen som kalles: Sossete, eller kanskje snobbete.

Nå tenker jo på østlendinger som går rundt med rosa pannebånd, lacosteskjorte etterfulgt av en rosa eller lyseblå genser.

Jeg ber for at jeg ikke møter dere på byn, da vil noe gale skje.

5472538[/snapback]

Bare til og møte meg på byen..

Er østlending, men går fortsatt ikke i rosa pannebånd... Men ja, jeg bruker lacoste parfymer og litt små saker :love:

Men ellers så har jeg ingenting overs til Lacoste, eller de andre idiotiske merkene.

Men vel og merke, jeg er litt mer boms, og litt mer harry, liker fortsatt stil, men om jeg orker og betale 1500kr for en genser , som blir for liten om 4mnd er en annen sak.

Liker litt små stramme Tskjorter, helst med V krage, ellerno, gensern skal være langarma, kan være en fin logo ellerno, vanlig dongeri bukser, Levis ellerno, med et fint belte. That`s me :)

- Jeg er digg, og jeg hater folk fra Vestfold som kler seg i svart med naglebånd - Darkness

Lenke til kommentar
Det hadde seg sånn at jeg gikk rundt omkring på Retro og Bogart og så på bukser. Jeg kommenterte at mesteparten av de fine modellene lå på godt over 2000,-. Jeg fikk som svar at jeg burde gå på Carlings å se hvor mye man får for tusenlappen nå til dags.

Jammen hadde de ikke rett, de buksene jeg så på lå samtlige på 1300,-.

5465411[/snapback]

Jepp, jeg og bestemor skulle på den årlige butikk reisa, vi gikk på "JC" eller det, kosta rundt 1300kr for en vanlig Lee bukse, fytti grisen så dyrt sa besta vett, da kom dama litt furtent og sa "gå på carlings og andre butikker, det er lik pris, om ikke dyrere" vi gikk en kjapp tur rundt hjørne, og fant en helt lik bokse til 400kr ! :p

Lenke til kommentar

Bryr meg egentlig lite om merker... Er greit for min del med merker (på meg) så lenge det ikke lyser "denne buksen kostet meg 1.4k"...

Går vel i dongeri og svart hettegenser helst....

Ser det greit for meg er det samme hva merke det er... Så lenge det ikke er noe mongoskrift på den som "boys r us" eller noe hahah ^^

Lenke til kommentar
6000 kr for en jakke  :dontgetit:.

De som vil må jo gjerne bruke 3500-6000 kr på en jakke, men det kommer iallefall aldri jeg til å gjøre. Hva er vitsen?

5624170[/snapback]

Bruker man 6000kr på en god, solid jakke, varer den livet ut.

5630748[/snapback]

Hørt om.. variasjon? Hva vis du går lei av den etter et år da? Da har du sløst penger.

Lenke til kommentar
6000 kr for en jakke  :dontgetit:.

De som vil må jo gjerne bruke 3500-6000 kr på en jakke, men det kommer iallefall aldri jeg til å gjøre. Hva er vitsen?

5624170[/snapback]

Bruker man 6000kr på en god, solid jakke, varer den livet ut.

5630748[/snapback]

Hørt om.. variasjon? Hva vis du går lei av den etter et år da? Da har du sløst penger.

5630769[/snapback]

Jeg har 6-7 jakker jeg kan bruke til enhver tid. Variasjon er ikke et problem. Visse ting går man aldri lei av, f eks en svart frakk til å gå med over finklær.

Lenke til kommentar

Hører av og til at jeg ser ut som en dass. Noe som antagelig stemmer da jeg tar rennafart og driter høyt i hvordan jeg ser ut.

Har også hørt at jeg er for gammel til å gå med hettegenser, så det gjør vel ikke saken bedre at 90% av genserene mine har hette.

Lenke til kommentar

har nå skiftet stil, til "army stile", noen bilder for å vise hva jeg bruker:

http://www.shops.no/products/shop_1131/FELTBUKSE.JPG

http://www.shops.no/products/shop_1131/FELTLUE.jpg

http://www.shops.no/products/shop_1131/Feltsko%20CUT.bmp

evt. http://www.shops.no/products/shop_1131/Vinterkamo.JPG

(er i militæret, så det er kanskje ikke så rart)

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Hører av og til at jeg ser ut som en dass. Noe som antagelig stemmer da jeg tar rennafart og driter høyt i hvordan jeg ser ut.

Men samtidig skriver du i forumets "Hvilken klesstil har du?"-tråd? :wee:

5632639[/snapback]

Jepp. Klesstil = dass.

Jeg svarer også på spørsmål om kristendom og homofili selv om jeg ikke er transvestitt i Smiths venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...