Gå til innhold

Hvilken klesstil har du

scorpionen

Anbefalte innlegg

Da er ikke vi i samme H&M-butikker.  :ohmy:

Noen av mine fineste kjoler, skjørt, topper og bukser er nettopp fra H&M. Har hatt en genser derfra i SEKS år nå, og den er fortsatt dødsfin. Dere som klager over kvalitet fra H&M skjønner jeg meg ikke på, det er Replaybuksene mine som ryker først, ikke H&Mbuksene.

5467284[/snapback]

Som tomasr sa, H&M-kvaliteten varierer. Du KAN være heldig og kjøpe et virkelig kvalitetsprodukt, men skal du være 100% sikker på at det du kjøper skal holde så lenge, lønner det seg å gå til en litt dyrere butikk...

Men absolutt, H&M er en kjempebutikk...

Og tomasr

*3500 X 20 = 70 000*

Over hvor lang tid kjøper du 20 slike klær?

Føler at denne debatten blir litt mer sånn "Hvor mange penger har du råd til å bruke på klær", og du og JoachimR forsøker på en tafatt måte å poengtere for de andre på forumet at dere har penger nok (evt. har god tilgang til pappas kredittkort)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og tomasr

*3500 X 20 = 70 000*

Over hvor lang tid kjøper du 20 slike klær?

5467349[/snapback]

Har følelsen av at han har en rekke enkeltplagg som alene koster den summen. ;)

5467370[/snapback]

*lete etter bilde av Heidi Klum med Millenniumsbikinien og be HalTan klippe inn tomasr's ansikt*

Lenke til kommentar
Føler at denne debatten blir litt mer sånn "Hvor mange penger har du råd til å bruke på klær", og du og JoachimR forsøker på en tafatt måte å poengtere for de andre på forumet at dere har penger nok (evt. har god tilgang til pappas kredittkort)

5467349[/snapback]

Delvis enig, og det er gjort bevisst. Jeg er usannsynlig lei av alt som kan ligne på jantelov. Ja, jeg bruker et uvisst høyt beløp på klær årlig, og har et forbruk som kunne gjort mang en afrikansk diktator stolt. Men det plager da ingen?

Lenke til kommentar

Pleier nesten alltid å bruke en olabukse og genser. (T-skjorte om sommeren.) Hjemme og de få gansgene jeg ikke bruker olabukse, bruker jeg kosebukse. Jeg har aldri fulgt moten helt, men å ikke følge den i det hele tatt greier jeg ikke, ikke vil jeg det heller. :)

Om farger også har noe å si går det mest i grønt.

Lenke til kommentar
Delvis enig, og det er gjort bevisst. Jeg er usannsynlig lei av alt som kan ligne på jantelov. Ja, jeg bruker et uvisst høyt beløp på klær årlig, og har et forbruk som kunne gjort mang en afrikansk diktator stolt. Men det plager da ingen?

5467471[/snapback]

Så lenge du er komfortabel med det, er det jo i og for seg greit... Jeg griper meg selv stadig vekk i å skryte på lignende måte, og jeg føler meg som en sokk når jeg gjør det. Men hvis du liker det, så for all del. Det plager ihvertfall ikke meg.

Lenke til kommentar

For min del må hele forumet gjerne tro jeg er Jørgen Hattemaker, jeg blir hverken rikere eller fattigere av den grunn, men det blir for dumt når det skal bli furore bare av at jeg nevner prisen på noen plagg eller har et annet forhold til pris enn det som tydeligvis er gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

5467471[/snapback]

TENK PÅ BARNA I AFRIKA!1!

Lenke til kommentar
Forresten er Peak Performance av de aller kjedeligste og minst nytenkende klermerkene der ute. Seileruniform for stilløse 30-åringer er ikke noe for meg, i alle fall. :)

5460837[/snapback]

Pluss på noe fjas fra Boss, og kanskje til og med en liten smule Ralph Lauren, så begynner vi å nærme oss en tilfeldig lakei fra øvre middelklasse, uavhengig av alder.

5460857[/snapback]

Thomasr kombinerer Dior og H&M han. Vet ikke hva han skal si.

Lenke til kommentar
Vinterjakke blir for meg det plagget man bør og SKAL bruke litt ekstra penger på. Ute nå er det 10 minus og full storm og da tør jeg faktisk påstå at de 5000,- jeg la ut for jakken min var vel anvendte kroner. :)

5467289[/snapback]

En god jakke varer -lenge- uansett. Pappa har en skinnjakke fra åttitallet som ser relativt ny ut enda.

Lenke til kommentar

5467349[/snapback]

Du har et poeng - men hva så? Jeg ble dessverre plaget et par ganger av folk på skolen pga. mitt forbruk (det inkluderer for øvrig også en økonomilærer), hvorfor må alle vi som har et høyere forbruk enn hva som er "normalt" nesten rettferdiggjøre dette for å forhindre å bli hengt ut som gale mennesker?

Det er mine penger jeg bruker. Det faktum at jeg velger å bruke en høyere sum på å se bra for være mitt problem, uten at noen andre skal behøve å blande seg inn. Begynner å bli litt irritert at det skal være galt å bruke penger, så lenge forbruket ditt ikke passer inn under hva som er "akseptabelt".

Lenke til kommentar

5467349[/snapback]

Du har et poeng - men hva så? Jeg ble dessverre plaget et par ganger av folk på skolen pga. mitt forbruk (det inkluderer for øvrig også en økonomilærer), hvorfor må alle vi som har et høyere forbruk enn hva som er "normalt" nesten rettferdiggjøre dette for å forhindre å bli hengt ut som gale mennesker?

Det er mine penger jeg bruker. Det faktum at jeg velger å bruke en høyere sum på å se bra for være mitt problem, uten at noen andre skal behøve å blande seg inn. Begynner å bli litt irritert at det skal være galt å bruke penger, så lenge forbruket ditt ikke passer inn under hva som er "akseptabelt".

5467984[/snapback]

Kommenterte en lærer hvordan du gikk kledd?

Endret av chris
Lenke til kommentar

5467471[/snapback]

TENK PÅ BARNA I AFRIKA!1!

5467819[/snapback]

INGEN tenker på barna i Afrika

Lenke til kommentar

5467349[/snapback]

5467984[/snapback]

Kommenterte en lærer hvordan du gikk kledd?

5468007[/snapback]

Vi hadd en lite oppgave der vi anonymt skulle skrive ned hvor mye hver av oss brukte på klær. Alle leverte inn sin lapp til læreren for at han skulle lage en Excel-greie for å så vise dette på prosjektor. Dette var jo anonymt så jeg var ærlig og skrev ned hvor mye jeg hadde brukt måneden før. Da han så viste kalkylen på prosjektor sa han noe sånt som "ja, vi vet jo hvem som dessverre drar opp snittet betraktelig".

Lenke til kommentar
3500 kroner er over min maks-grense. Hadde ikke hatt samvittighet til å bruke så mye penger på en jakke.

5466462[/snapback]

Kjøper ikke plagg for mer enn 500kr, synes det blir for dyrt.

5467074[/snapback]

Det kan kanskje ha noe med at du bare er _15_ år gammel :p

Lenke til kommentar
For min del må hele forumet gjerne tro jeg er Jørgen Hattemaker, jeg blir hverken rikere eller fattigere av den grunn, men det blir for dumt når det skal bli furore bare av at jeg nevner prisen på noen plagg eller har et annet forhold til pris enn det som tydeligvis er gjennomsnittet.

5467557[/snapback]

Du kan bruke så mye du vil på klær for min del. Etter hva jeg har forstått av din klessmak utifra tidligere poster, så syntes jeg ikke du kler deg fint allikevel. Samme hvor mye penger du bruker :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...