Gå til innhold

Hvilken klesstil har du

scorpionen

Anbefalte innlegg

Jeg skrev aldri noe om at det var nødvendig å bruke 3500,- på en jakke, eller at alt som kostet mindre var dårlig. Men, butikker med så rimelige jakker konkurrerer etter all sannsynlighet i forholdsvis stor grad på pris, de er da i mine øyne billigbutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok alle dei som kjøpe klær fra session er homse?

det e jo faen meg nesten like dyrt å kjøpe der, vist du kjøpe "merkevare" som f.eks Burton.

plus eg har et par skjorte som er merkevare betyr det at eg er homo?

du er ikkje homo når du går med dyre klær?

fatte dere? Gutter har lov å ver litt femi men ikkje altfor femi.

har kansje litt skrive feil det er mange som har klage

men dere fatte?

EDIT: Denne tråden burde stenges! nesten samme diskusjon her og

Lenke til kommentar

For å svare på et spørsmål tidligere i tråden, så får man rundt 10 plagg på H&M for 3500,-...

De fleste bukser koster 400, Gensere koster alt fra 200 til 500, t-skjorter fra 100 til 300, skjorter koster rundt 300, og de fleste jakkene som selges koster under 600 kroner.

Som dere skjønner, er jeg innom H&M en gang i blant. Mest for å kjøpe ensfargede skjorter, treningstees o.l, for etter min mening er kvaliteten på klærne der for dårlig til å kunne brukes noe særlig. Men ser jeg en kul genser der f.eks, kjøper jeg den!

Og: folk jeg kjenner tror jeg er skikkelig rik i og med at jeg ofte kjøper nye klær. Har man lite/middels med penger, synes jeg det er bedre å kjøpe billige klær (som f.eks. Carlings, som jeg handler mye på) og ha en viss rullering på garderoben, enn å kjøpe noen få, dyre merkeplagg. Det blir bare helt tåpelig, og kommer du med den samme Gant-genseren tre ganger samme uke, kommer det til å ta seg dårlig ut.

Lenke til kommentar

Er til en viss grad enig med deg; å gå med samme tøy flere dager på rad, er ikke helt tingen. Men går du med det samme mer enn to dager på rad, så er sannsynligheten også stor for at noen snakker om deg...

Og hva som får Gant til å bli så fint - det har jeg vanskligheter med å forstå...

Jeg kjøpte faktisk en lys blazer til bruk på en seiltur på H&M. Den kostet faktisk 1100 eller noe deromkring, så hvordan du får det til at de fleste jakker koster 600, det er noe uklart for meg...

Jeg er faktisk inneom HM innimellom for å se hva de har. :)

Lenke til kommentar

jeg har kanskje en litt annen smak enn de fleste... men elsker og gå i skjørt ( ikke korte da, men dem som går til knærne) og finner mange på H&M også har de alltid de gode standard genserene som er ensfarget som passer til alt og søte singletter til og ha over feks en svart genser:)

Lenke til kommentar
3500 kroner er over min maks-grense. Hadde ikke hatt samvittighet til å bruke så mye penger på en jakke.

5466462[/snapback]

Jeg fikk litt dårlig samvittighet etter å ha kjøpt en jakke som kostet 500kr på H&M :p

Kjøper ikke plagg for mer enn 500kr, synes det blir for dyrt.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir mektig provosert av personer som synes det er "Billig" med 3500,- for en jakke, 1 plagg! For en jakke som blir brukt en sesong ,så er den "ut" og aldri blir brukt mer.

Da kjøper jeg meg heller ca 20 plagg for 3500,- (som er såå lite penger). 20 plagg med "dårlig" kvalitet, så jeg har et nytt antrekk for hver dag. Når de klærna jeg har kjøpt er utslitte er jeg lei av dem uansett. Å kan kjøpe meg nye ,uten dårlig samvittighet for jeg bruker for mye penger på klær. Penger spart jeg er smart.

Lenke til kommentar
Stilen er vel håpløs, egentlig.

Ingenting som passer på meg, så jeg bare tar noe så jeg får på meg.. :shrug:

5463071[/snapback]

Slutt med deg! Du bare sier usanne ting nå!

*sersintpå* :mad:

5464796[/snapback]

Da er du med på neste handlerunde..

5466428[/snapback]

Greit det :):love:

Lenke til kommentar
Kjenner jeg blir mektig provosert av personer som synes det er "Billig" med 3500,- for en jakke, 1 plagg! For en jakke som blir brukt en sesong ,så er den "ut" og aldri blir brukt mer.

Da kjøper jeg meg heller ca 20 plagg for 3500,- (som er såå lite penger). 20 plagg med "dårlig" kvalitet, så jeg har et nytt antrekk for hver dag. Når de klærna jeg har kjøpt er utslitte er jeg lei av dem uansett. Å kan kjøpe meg nye ,uten dårlig samvittighet for jeg bruker for mye penger på klær. Penger spart jeg er smart.

5467127[/snapback]

Jeg får nesten lyst til å donere 3500 til deg og se hva du kjøper. Jeg har vanskelig for å få tyve plagg ut av det...
Lenke til kommentar

Da kjøper jeg meg heller ca 20 plagg for 3500,- (som er såå lite penger).

5467127[/snapback]

For min del kan du bli så provosert du gidder, men jeg kjøper gjerne 20 plagg til langt over 3500,- per stykk, uten å nøle, og jeg synes faktisk det er billig om en varm jakke koster under dette.

Angående H&M kontra andre billigkjeder synes jeg H&M har vært flinke til å innse at det er litt begrenset hva man kan få til på et lite budsjett, så de har heller valgt å gå for enkle og pene basisplagg fremfor dårlige kopier av plagg med flere (og dyrere) detaljer. Kvaliteten varierer imidlertid veldig, så jeg har ikke så mye derfra.

Lenke til kommentar
Synes de fleste klærne de har på H&M er for.. tafatte..

5467061[/snapback]

Da er ikke vi i samme H&M-butikker. :ohmy:

Noen av mine fineste kjoler, skjørt, topper og bukser er nettopp fra H&M. Har hatt en genser derfra i SEKS år nå, og den er fortsatt dødsfin. Dere som klager over kvalitet fra H&M skjønner jeg meg ikke på, det er Replaybuksene mine som ryker først, ikke H&Mbuksene.

Lenke til kommentar
Vinterjakke blir for meg det plagget man bør og SKAL bruke litt ekstra penger på. Ute nå er det 10 minus og full storm og da tør jeg faktisk påstå at de 5000,- jeg la ut for jakken min var vel anvendte kroner. :)

5467289[/snapback]

Så enig så enig. Og det er faktisk et poeng med Canada Goose, man kan kritisere det symbolet de ble, men varme, det er de faktisk...

Og en norsk vinter? Den er kald...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...