Gå til innhold

Hvilken klesstil har du

scorpionen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm.. jeg tror du har ALT for mye penger viss du synes at 3500,- er billig for en jakke

5465168[/snapback]

Tro hva du vil, men jeg har definitivt ikke «alt for mye penger», inntil man snakker milliarder i stedet for millioner er vel det en ganske uaktuell problemstilling. Stiller meg også bak Joachim, man får en del plagg på H&M osv. til 3500,-, men ikke så fantastisk mye at det gjør noe.

(Og jeg sa egentlig ikke at 3500,- var billig, men dyrt er det definitivt ikke, og man må som oftest til billigbutikker for å finne noe som koster mindre.)

Lenke til kommentar
(Og jeg sa egentlig ikke at 3500,- var billig, men dyrt er det definitivt ikke, og man må som oftest til billigbutikker for å finne noe som koster mindre.)

5465270[/snapback]

Billigbutikker er butikker som selger jakker til under 3500,-? :dontgetit:

Jeg skal ikke påstå at jeg kan så veldig mye om klær, men de fleste klesbutikkene jeg har sett har såvisst hatt jakker til under 3500,-. Du må ha det vanskelig.

Lenke til kommentar

Det hadde seg sånn at jeg gikk rundt omkring på Retro og Bogart og så på bukser. Jeg kommenterte at mesteparten av de fine modellene lå på godt over 2000,-. Jeg fikk som svar at jeg burde gå på Carlings å se hvor mye man får for tusenlappen nå til dags.

Jammen hadde de ikke rett, de buksene jeg så på lå samtlige på 1300,-.

Lenke til kommentar
Det hadde seg sånn at jeg gikk rundt omkring på Retro og Bogart og så på bukser. Jeg kommenterte at mesteparten av de fine modellene lå på godt over 2000,-. Jeg fikk som svar at jeg burde gå på Carlings å se hvor mye man får for tusenlappen nå til dags.

Jammen hadde de ikke rett, de buksene jeg så på lå samtlige på 1300,-.

5465411[/snapback]

Hmm... Det er riktignok en liten stund siden jeg kjøpte mine siste jeans. De la da på ca. 1100,-. Men den ene kamobuksa jeg kjøpte der kostet meg ca. 600,-, og da jeg var innom der for litt siden, så jeg noen bukser til 500,- (dog ikke jeans).

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk klart å finne en eller to bukser på H&M jeg liker. Til den nette pris av 400,- per stykk, eller noe. Dette er riktig nok ikke jeans. Ellers har jeg begynt å gå med andre typer bukser enn jeans, den pengesvake meg har ikke råd til de jeansene jeg liker, de jeg ikke liker kjøper jeg logisk nok ikke.

Lenke til kommentar

Stilen min gjennomgår en kraftig overgang til svart, nagler og flammer til jeans, gensere som virkelig passer og mer farger.

Skal etter hvert også ha inn litt mer rosa og lyseblå, men kan jo ikke gjøre det så brått.

Lenke til kommentar

Øøøhm. *Se forskrekket ut* Er butikker som selger jakker til under 3500kr billigbutikker nå? :ermm: Det får da være grenser. Man finner da helt kurrante jakker til den nette sum av 1000 kroner. Nei, får da pent meg være grenser. Heldigvis er jeg en slik person som ikke betaler tusen kroner bare for å ha et merkenavn på jakken min :!:

Veit egentlig ikke åssen jeg skal forklare klesstilen min, for jeg tror ikke det finnes noen dfinisjon på den igrunnen. Jeg kjøper rett og slett klær som behager meg og alle plaggene mine, untatt noen få sjeldenheter har kostet meg (mine foreldre) under tusenlappen. Dog er gjerne noen av plaggene da på tilbud. Så ja, det går faktisk fortsatt ann å handle klær for under 1000 lappen. Jeg må bare få opplyse om dette da jeg tror en del gutter fra beste vestkant kanskje ahr glemt dette. Men men, skal ikke se bort ifra at det finnes noen fornuftige mennesker der heller. Nuvel.

Jeg går stort sett med vanlige blå jeans, hvilket passer meg ganske bra. Har tenkt å anskaffe meg noen fløyelsbukser etterhvert, men den tid den sorg. Sånn på overkroppen har jeg for det meste helt normale t-skorter, gensre og hettegensre(jakker). Jeg går en del i rødt, men ahr også klær i litt forskjellige farger. Har blant annet en råstilig genser jeg fikk i London. Den er gul på æremen og opp ved skuldrene. Fargen ellers på genseren er en slags hvit med en tone av mørkere farger i seg. Er vanskelig å forklare. Videre har den en tegning av Jimi Hendrix frampå! Den er ganske difus, er egentlig vanskelig å forklare.

Jeg foretrekker klær med motiver på, da disse er mer interessante og ser bdre ut. Jeg har vel egentlig relativt få helt ensfargede klær. Klærne kan gjerne ha et mønster og gjerne være litt rotete (Ikke rotete som i uorden, men litt detaljert mønster).

Sko bryr jeg meg ikke så veldig om. For tiden går jeg med noen helt greie ecco-sko (Tror det avr ecco hvertfall). Disse har glidelås og er lett å få foten nedi. De er gode å gå i, så de fungerer helt greit til meg. Til våren når det slutter å snø og regne så mye (Bor i Bergen), har ejg et par stilige oransje sko. De er meget lette, og lufter godt.

Sånn ellers er det ikke så mye å si. Så da trykker jeg svar da.

Lenke til kommentar
Det var ikke Ghant jakke, men genser !

Det var PEAK jakke til 3500kr, og det syns jeg rett og slett er mye, for en som ikke har jobb og er 15. Tenk på hva du kan oppdrive med 100spenn i uka.

5466066[/snapback]

En goose koster vel 5000-6000, dog sikkert en del billigere i dag. Når det er sagt prøvde jeg faktisk en tykk dunjakke fra Peak i fjor, var egentlig veldig grei, men et stikk av samvitighet fortalte meg at jeg allerede hadde tre forskjellige dunjakker. Derfor kjøpte jeg den ikke. Men til 3500 tror jeg faktisk jeg ville gå så langt som å si at det var et godt kjøp jeg... Selvom jeg ikke er overbegeistrert for Peak Performance. Men det er nå så.

Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg pleier å se litt på merker, men det er ikke for status, mer for å sikre meg mot å kjøpe dritt. Ta f.eks jean paul (ikke gaultier), dårlig kvalitet på gensre og jakker. Har en jakke. Den ser veldig pen (sikkert mange som er uenig med meg) ut når man kjøper den, men den har holdt seg dårlig. Jeg skal innrømme at jeg aldri har kjøpt jeans på f.eks Only, men har uansett fått det for meg at det er best å kjøpe "kjente" merker som diesel, lee og levis. Dette er bukser som kan holde i flere år. Ellers så kjøper jeg stort sett det jeg synes er pent.

Lenke til kommentar
Billigbutikker er butikker som selger jakker til under 3500,-? :dontgetit:

5465355[/snapback]

Det stemmer.

5466410[/snapback]

Kommer helt an på hva man sammenligner med da "billig" er relativt. Stiller man disse butikkene opp i mot forretninger som selger luksusvarer er det intet problem å påtrykke dem billigstempelet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...