TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Håper det er fler som har hullete gensere og sånn Neida, jeg bruker egentlig det jeg liker og gå i, men bryr fortsatt hvordan jeg ser ut. Men noen ganger så gir jeg faen, engang gikk jeg i male skjorte, blå male bukse, med hvit maling på og tresko av den svenske typen på skolen... - Hvem bryr seg. Fant forresten et par Poco Loco gensere og Et par Lee bukser i skapet hakke vært i klees skapet på 6mnd ;D Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jean Paul kleesmerke er ikke av fransk kvalitet, et orginal Jean Paul Gaultiere produkt ? mener å ha lest at det er et Norsk produkt, og "låner/stjeler" Jean Paul navnet. Endret 18. januar 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er ikke helt med, FirstPrice... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 I en post før her, vet ikke hvilken side, så er det noen som sier at det berømte College genserne Jean Paul ikke er fra orginale Jean Paul "gaultiere" eller han. Mener jeg syntes jeg så at det er et Norsk firma som eier "Jean Paul" genser kolleksjonen, og det ikke er et ordinært Jean Paul Gaultiere Produkt ? -Riktig ? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jean Paul Gaultier har ingen kobling til det norske skrapet som går under navnet Jean Paul, det stemmer. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Dette har vært helt ukjent for meg. Men hvorfor i all verden koster genserne opptil 700kr da ! Det er jo slakt på det værste, jeg er nå imot Jean Paul, og de uvisste kjøpern Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 «Opp til 700,-» er ikke særlig mye for gensere, eller? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nei, beklager da. Jeg har aldri sett så mye på klær, jeg har faktisk aldri sett på prislapp på Jean Paul, beklager så mye da... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Ikke noe å beklage, var ikke ment i en slik retning. Jeg synes bare ikke 700,- er nok til at man kan bli sjokkert av de «høye» prisene, selv om jeg er helt med på å ikke skulle kjøpe noe fra Jean Paul. Nå har jeg aldri hatt et særlig sunt forhold til priser, så jeg har kanskje ikke så mye grunnlag for å være med på den siden av diskusjonen. Edit: (Og jeg aner ikke hva en genser fra Jean Paul koster, gikk ut fra at det du skrev stemte.) Endret 19. januar 2006 av thomasr Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nei, bare at jeg bryr meg mer om moped/bil/cross enn klær, men joda, selvsagt bryr jeg meg om klær, en god kamerat kjøpte seg jakke, jeg kjøpte meg moped, jakka hans kosta 3500kr.. Sykt.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hihi, jeg skjønner det eksisterer varierende syn på hva som er «sykt» når det kommer til klespriser, trodde ikke man fikk en jakke til 3500,- med mindre man gikk på H&M eller lignende. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hihi, jeg skjønner det eksisterer varierende syn på hva som er «sykt» når det kommer til klespriser, trodde ikke man fikk en jakke til 3500,- med mindre man gikk på H&M eller lignende. 5462792[/snapback] Nei, han går med "ghant" og sånn da, det er visst et dyrt mote plagg , ifølge en venninne, jeg har aldri hørt om det... hehe.. og Boss belte matcher med Ferrari røde sko, genialt. Det koster å være Kær... Bokstavlig talt Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Vel, kan vel ikke si jeg synes kombinasjonen var fryktelig original (eller dyr), men hver sin smak. Gant har stort sett kjedelige plagg (med grusomme snitt), Boss har sikkert noen allrighte belter, Ferrari-skoene synes jeg er direkte harry. Skal ikke legge meg opp i hva din venn bruker penger på, men neste gang han påstår å være fantastisk moteriktig kan han sikkert ha godt av å jekkes ned et par hakk (uten å mene noe selvforherligende med dette, for øvrig). Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Hvilken klesstil har du? SVART som FAEN. Dvs svart olabukse og svart t-skjorte+ en skinjakke. Trange bukser som fremhever penis er jo alltids en vinner. 5461803[/snapback] :!: :!: Endret 19. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Varierer meget her.. Kjører daffedager og andre dager Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Stilen er vel håpløs, egentlig. Ingenting som passer på meg, så jeg bare tar noe så jeg får på meg.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Dette har vært helt ukjent for meg. Men hvorfor i all verden koster genserne opptil 700kr da ! Det er jo slakt på det værste, jeg er nå imot Jean Paul, og de uvisste kjøpern 5462744[/snapback] Du sikter nok til mitt innlegg, ja. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Stilen er vel håpløs, egentlig. Ingenting som passer på meg, så jeg bare tar noe så jeg får på meg.. 5463071[/snapback] Slutt med deg! Du bare sier usanne ting nå! *sersintpå* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Trodde Gant-jakkene var dyrere? Men må innrømme at jeg ikke er så begeistrert for dem (heller)... Gant er vel etterhvert drevet fra Sverige? Mulig jeg tar feil, men gant er ikke akkurat førstevalget. Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Hihi, jeg skjønner det eksisterer varierende syn på hva som er «sykt» når det kommer til klespriser, trodde ikke man fikk en jakke til 3500,- med mindre man gikk på H&M eller lignende. hm.. jeg tror du har ALT for mye penger viss du synes at 3500,- er billig for en jakke. For de pengene der hadde jeg anskaffet meg en helt ny garderobe! Min stil: Går i det jeg liker, synes er morsomt, eller bare harry. Plagg jeg føler meg vell i. Går for det meste i kjoler å skjørt, fordi det blir jeg gla av. Liker alt som har med prikker og striper. Jeg vill anse meg selv som en klesplagg samler. Endret 19. januar 2006 av kine5689 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå