Gå til innhold

Hvilken klesstil har du

scorpionen

Anbefalte innlegg

Håper det er fler som har hullete gensere og sånn :p

Neida, jeg bruker egentlig det jeg liker og gå i, men bryr fortsatt hvordan jeg ser ut. Men noen ganger så gir jeg faen, engang gikk jeg i male skjorte, blå male bukse, med hvit maling på og tresko av den svenske typen på skolen...

- Hvem bryr seg.

Fant forresten et par Poco Loco gensere og Et par Lee bukser i skapet :p hakke vært i klees skapet på 6mnd ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I en post før her, vet ikke hvilken side, så er det noen som sier at det berømte College genserne Jean Paul ikke er fra orginale Jean Paul "gaultiere" eller han.

Mener jeg syntes jeg så at det er et Norsk firma som eier "Jean Paul" genser kolleksjonen, og det ikke er et ordinært Jean Paul Gaultiere Produkt ?

-Riktig ?

Lenke til kommentar

Ikke noe å beklage, var ikke ment i en slik retning. Jeg synes bare ikke 700,- er nok til at man kan bli sjokkert av de «høye» prisene, selv om jeg er helt med på å ikke skulle kjøpe noe fra Jean Paul. Nå har jeg aldri hatt et særlig sunt forhold til priser, så jeg har kanskje ikke så mye grunnlag for å være med på den siden av diskusjonen.

Edit: (Og jeg aner ikke hva en genser fra Jean Paul koster, gikk ut fra at det du skrev stemte.)

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Hihi, jeg skjønner det eksisterer varierende syn på hva som er «sykt» når det kommer til klespriser, trodde ikke man fikk en jakke til 3500,- med mindre man gikk på H&M eller lignende.

5462792[/snapback]

Nei, han går med "ghant" og sånn da, det er visst et dyrt mote plagg , ifølge en venninne, jeg har aldri hørt om det... hehe.. og Boss belte matcher med Ferrari røde sko, genialt. Det koster å være Kær... Bokstavlig talt

Lenke til kommentar

Vel, kan vel ikke si jeg synes kombinasjonen var fryktelig original (eller dyr), men hver sin smak. Gant har stort sett kjedelige plagg (med grusomme snitt), Boss har sikkert noen allrighte belter, Ferrari-skoene synes jeg er direkte harry. Skal ikke legge meg opp i hva din venn bruker penger på, men neste gang han påstår å være fantastisk moteriktig kan han sikkert ha godt av å jekkes ned et par hakk (uten å mene noe selvforherligende med dette, for øvrig).

Lenke til kommentar

Hihi, jeg skjønner det eksisterer varierende syn på hva som er «sykt» når det kommer til klespriser, trodde ikke man fikk en jakke til 3500,- med mindre man gikk på H&M eller lignende.

hm.. jeg tror du har ALT for mye penger viss du synes at 3500,- er billig for en jakke.

For de pengene der hadde jeg anskaffet meg en helt ny garderobe!

Min stil: Går i det jeg liker, synes er morsomt, eller bare harry. Plagg jeg føler meg vell i. Går for det meste i kjoler å skjørt, fordi det blir jeg gla av. Liker alt som har med prikker og striper. Jeg vill anse meg selv som en klesplagg samler.

Endret av kine5689
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...