Gå til innhold

Hvilken klesstil har du

scorpionen

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Ricco sin Slim fit også, litt trang over armene men ellers som støpt.  Får ta meg en dag å se på disse. Ricco Vero syns jeg egentlig ikke så veldig mye om, men de er jo de eneste som jeg har funnet som passer meg.

5639334[/snapback]

Burde kanskje ha spesifisert det, men Stenström Custom er målsøm, altså får du de akkurat som du vil ha de. Med de fleste vanlige stoffer pleier de å ende opp på 1300,-, de dyreste stoffene rundt 1600,- dyrere. Sammenlignet med at man fort betaler 1000,- ++ for en skjorte som ikke sitter spesielt bra synes jeg dette gir veldig god valuta for pengene, spesielt når det ikke pleier å være noen minimumsordre.

Det eneste du bør være litt påpasselig med er at de som måler deg virker erfarne og flinke, ettersom sluttresultatet er veldig avhengig av deres nøyaktighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som er å få tak i i Tromsø, men butikken skal bare ta målene, som de så sender av gårde til fabrikken i Sverige, altså kreves det ikke så voldsomt mye. Det er en del i Oslo som kan ordne det, akkurat hvor du bør gå eller hvor det er billigst kan noen andre sikkert svare på, men Ferner Jacobsen er en sikker vinner.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva som er å få tak i i Tromsø, men butikken skal bare ta målene, som de så sender av gårde til fabrikken i Sverige, altså kreves det ikke så voldsomt mye. Det er en del i Oslo som kan ordne det, akkurat hvor du bør gå eller hvor det er billigst kan noen andre sikkert svare på, men Ferner Jacobsen er en sikker vinner.

5639434[/snapback]

Da har jeg to alternativer og spørre hos, noe må jeg ha og gå ut med. Ricco Vero skjortene begynner jeg og bli lei.

Lenke til kommentar
Hvor mye prosent snakker vi? Uansett om skjorta begynte å falle fra hverandre etter tre vask burde du jo ha klaga.

5638179[/snapback]

Vel sømmene raknet, å det var som sagt en gave da så manglet kvittering.

En RiccoVero skjorte koster vel rundt tusenlappen, ikke avskrekkende akkurat. Men kvaliteten iforhold til J&J er veldig stor.

Jeg bestrider ikke at det vil være en kvalitetsforskjell mellom de to produktene. Det er et stort gap mellom de to prisklassene 300-1000. Fullt mulig å finne noe midt i mellom som holder samme kvaliteten som RiccoVero.

Det at den faller fra hverandre etter tre vask er nok bare et engangtilfelle uansett. Men jeg holder på mitt, kvalitetsmessig kan man spare MYE hvis man ikke på død og liv skal ha de hotteste merkene. Bomull er til syvende og sist bare bomull.

Lenke til kommentar
Bomull er til syvende og sist bare bomull.

5639473[/snapback]

Nei, det er det ikke (men man kan spare masse på å holde seg unna overprisede merker, og 1000,- for en skjorte fra Ricco Vero gir ikke akkurat mye for pengene).

Om en er ute etter skjorter med cutaway har H&M noen slimfit (vel, alt er relativt) fra «Modern Classic»-kolleksjonen nå, koster ikke stort.

Lenke til kommentar
Det at den faller fra hverandre etter tre vask er nok bare et engangtilfelle uansett. Men jeg holder på mitt, kvalitetsmessig kan man spare MYE hvis man ikke på død og liv skal ha de hotteste merkene. Bomull er til syvende og sist bare bomull.

5639473[/snapback]

Ricco Vero er langt fra hot, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...