^fmj Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 6000 kr for en jakke . De som vil må jo gjerne bruke 3500-6000 kr på en jakke, men det kommer iallefall aldri jeg til å gjøre. Hva er vitsen? 5624170[/snapback] Bruker man 6000kr på en god, solid jakke, varer den livet ut. 5630748[/snapback] Kvalitetsforskjellen på en jakke til (2-3k)-(6k) nekter jeg å tro er spesielt stor. Det du betaler for er et eller annet merke. Tror ikke prisen på jakken har så veldig mye å si for hvor lenge den varer (i nevnte prisklasser). For min del så er det å bruke 6k på en jakke helt utenkelig, jeg ser på det som bortkastet penger. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg går med behagelige bokser som ser bra ut, gjerne olabokser, og bruker nesten utelukkende bandt-skjorter, som regel i svart, men bruker "merkevare", dvs at jeg bruker 200kr på en ekte t-skjorte og kjøper ikke falske t-skjorter som alle gateselgere har, er sterkt imot piratvare og synes dette burde bli forbudt med strenge bøter i norge som i mange andre land. Jeg bruker aldri genser, men jakke utenpå t-skjorten hvis det er kaldt, har bestilt turbojugendjakke fra tyskland nå, de er utrolig kule, men du må vere med i turbojugend (verdensomfattende fanklubb for turbonegro) for å kjøpe slik jakke. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hører av og til at jeg ser ut som en dass. Noe som antagelig stemmer da jeg tar rennafart og driter høyt i hvordan jeg ser ut. Men samtidig skriver du i forumets "Hvilken klesstil har du?"-tråd? 5632639[/snapback] Jepp. Klesstil = dass. Jeg svarer også på spørsmål om kristendom og homofili selv om jeg ikke er transvestitt i Smiths venner. 5632664[/snapback] Greit at du kler deg avskrekken nært som en 25årig narkoman som har 10spenn i lomma , men skryt for humor ska du ha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kvalitetsforskjellen på en jakke til (2-3k)-(6k) nekter jeg å tro er spesielt stor. Det du betaler for er et eller annet merke. Tror ikke prisen på jakken har så veldig mye å si for hvor lenge den varer (i nevnte prisklasser). For min del så er det å bruke 6k på en jakke helt utenkelig, jeg ser på det som bortkastet penger. 5632984[/snapback] Nekt ivei, faren min har en skinnjakke som han har hatt siden han var 18 år, og den ser fortsatt ny ut. Det samme gjelder piqueer fra Lacoste; de er dyere, men ser fortsatt ny ut etter 2000 vask. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Handler på Carlings og Jack & Jones for det meste. Det sier vel det meste om klesstilen. Har også en del fra Lacoste siden jeg får kjøpt rett fra imortør til 1/2 pris av butikk Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skinnjakken må da gjerne se ny ut, men om den hadde kostet det halve hadde den nok ikke sett noe annerledes ut. Nå var det vel jakker som ble diskutert. Jeg aner ikke hva en Lacoste t-skjorte koster ny, at den ser ny ut etter 2k vask skal jeg ikke bestride. Har du testet dette? Men jeg tviler sterkt på at det er umulig å finne en billigere t-skjorte som holder akkurat den samme kvaliteten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jo, den hadde sett annerledes ut om den kostet halvparten av prisen. Dyrere skinnjakker er gjerne av dyrere skinn, noe som er behandlet og sydd på en sånn måte at det blir langt mer slitesterkt enn hva noen samejokkere på vidda syr sammen for en ørefik i timen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Når vi snakker i de prisklassene vi gjør, så tror ikke jeg forskjellen på noen måte er verdt prisforskjellen. Hvis det er noen forskjell å snakke om. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Når vi snakker i de prisklassene vi gjør, så tror ikke jeg forskjellen på noen måte er verdt prisforskjellen. Hvis det er noen forskjell å snakke om. 5635918[/snapback] Eksempel, hadde en skjorte fra Jack&Jones(gave) som varte i 3 vask før sømmene startet og rakne. Men jeg har flerfoldige skjorter fra RiccoVero å disse har jeg enda ikke sett noen tegn til slitasje på! Bruker kun RiccoVero skjorter siden det er det eneste som passer min kroppsform for tiden. På tiger sin skjorter blir armene altfor kort og midjen for vid, så hvis noen har andre merker som muligens passer meg er jeg åpen for forslag Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det var da snakk om en (skinn)jakke til flerfoldige tusen kroner. Prisforskjellen på de skjortene du referer til vet jeg ikke, men den er neppe gastronomisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det var da snakk om en (skinn)jakke til flerfoldige tusen kroner. Prisforskjellen på de skjortene du referer til vet jeg ikke, men den er neppe gastronomisk. 5637890[/snapback] Nå vet ikke jeg helt sikkert hva en skjorte på J&J koster? 300? Så prisforskjellen er ganske stor med tanke på at dette er en skjorte det er snakk om. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Bruker å gå i svarte klær. Har en svart skinnjakke for 1000,- svarte vinter bukser, jeans (blå, svart) til 400-, svart kaps, svarte sokker, svart t-skjorte. Liker svart jeg.. Liker også av og til å kle meg litt sånn "funky", med mange forskjellige farger. Har en lysegrønn silk skjorte, sterk blå silk bukser. Hever på seg kostyme når jeg går på cafe eller bar osv. Hjemme bruker jeg ikke noe spesielle klær. Enn ellers så tar jeg på meg det som sitter godt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det var da snakk om en (skinn)jakke til flerfoldige tusen kroner. Prisforskjellen på de skjortene du referer til vet jeg ikke, men den er neppe gastronomisk. 5637890[/snapback] Nå vet ikke jeg helt sikkert hva en skjorte på J&J koster? 300? Så prisforskjellen er ganske stor med tanke på at dette er en skjorte det er snakk om. 5637912[/snapback] Hvor mye prosent snakker vi? Uansett om skjorta begynte å falle fra hverandre etter tre vask burde du jo ha klaga. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 På tiger sin skjorter blir armene altfor kort og midjen for vid, så hvis noen har andre merker som muligens passer meg er jeg åpen for forslag 5636288[/snapback] Stenström Custom, ~1300,-. Nå vet jeg ikke noe om kroppsfasongen din, men det kan jo godt hende du passer rett inn i en SlimLine fra samme produsent, er verdt å sjekke. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Le Coq Sportif sko, bukse og t-skjorte ftw. ! ! ! Epz. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har en stil hvor jeg går med mye som veldig mange andre har, men jeg kombinerer det på en helt annet måte så jeg får en personlig stil med mainstreamklær Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Min stil er individuell. Men begynner å bli lei den nå. Vil ha forandring. Flere lyse farger. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Finner ikke denne "turbojugend" jakka jeg. Hadde vært kult å se. Jon Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hvor mye prosent snakker vi? Uansett om skjorta begynte å falle fra hverandre etter tre vask burde du jo ha klaga. 5638179[/snapback] Vel sømmene raknet, å det var som sagt en gave da så manglet kvittering. En RiccoVero skjorte koster vel rundt tusenlappen, ikke avskrekkende akkurat. Men kvaliteten iforhold til J&J er veldig stor. Stenström Custom, ~1300,-. Nå vet jeg ikke noe om kroppsfasongen din, men det kan jo godt hende du passer rett inn i en SlimLine fra samme produsent, er verdt å sjekke. Jeg bruker Ricco sin Slim fit også, litt trang over armene men ellers som støpt. Får ta meg en dag å se på disse. Ricco Vero syns jeg egentlig ikke så veldig mye om, men de er jo de eneste som jeg har funnet som passer meg. Endret 20. februar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 har skummet gjennom hele tråden, men savner flere bilder av klær, merkenavn driter eg i, bare vis meg noe som ser kult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå