Gå til innhold

Hvilken klesstil har du

scorpionen

Anbefalte innlegg

Måtte bare kommentere den irriterende elendige diskusjonen om gutter og klær. Jeg tør å påstå følgende:

Gutter har lov til å gå i merkeklær hvis de vil, og det er ingenting galt i å se bra ut

Folk er ikke homo selv om de går i Tiger, moods, Nudie...

Jenter digger faktisk ikke folk som lukter svette, går i 10 år gamle klær, ikke barberer seg og som går i klær mora har kjøpt.

forresten...

Peak Performance ruler :tease:

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja. Finner ofte noe på tilbud på dressmann eller lignende. Hender at klærne mine er shabby med hull ol. Kan ikke huske å ha fått noen komentarer på at jeg ser dårlig ut.

Ubarbert hender det også at jeg er, men 2-dagers skjegg er jo sexy ;)

5460629[/snapback]

Enig der... Refererer til denne usaklige diskusjonen...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=378099&st=120

Endret av scorpionen
Lenke til kommentar
Måtte bare kommentere den irriterende elendige diskusjonen om gutter og klær. Jeg tør å påstå følgende:

Gutter har lov til å gå i merkeklær hvis de vil, og det er ingenting galt i å se bra ut

Jenter digger faktisk ikke folk som lukter svette, går i 10 år gamle klær, ikke barberer seg og som går i klær mora har kjøpt.

forresten...

5460587[/snapback]

Aha, derfor jeg ikke er populær :cry:

Lenke til kommentar
Måtte bare kommentere den irriterende elendige diskusjonen om gutter og klær.

5460587[/snapback]

Hvilken?

Det var forresten mamma som kjøpte min forrige Kilgour-dress. :)

(Skal vi svare på spørsmålet i emnefeltet eller det du skriver i første innlegg?)

Edit: Til de grader slått, i flere omganger.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Måtte bare kommentere den irriterende elendige diskusjonen om gutter og klær.

5460587[/snapback]

Hvilken?

Det var forresten mamma som kjøpte min forrige Kilgour-dress. :)

(Skal vi svare på spørsmålet i emnefeltet eller det du skriver i første innlegg?)

5460647[/snapback]

Tja... det kan du bestemme selv:P

Poenget mitt er at jeg leste den diskusjonen, og ble skikkelig irritert da jeg har litt merkeklær selv. Helt greit å gå i hva som helst så lenge det er behagelig for personen, men å begynne å kalle folk ting bare pga merkeklær synes jeg blir for dumt...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=378099&st=120

Endret av scorpionen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Hvor mine klær blir kjøpt har jeg ikke snøring på da søstra mi alitd kjøper dem for meg :p

Men går som regel på i joggebukse og en digg genser.

Lenke til kommentar
Tja... må jo forsvare oss som bruker litt for mye penger på klær

Ja, det gjør du glimrende.

5460702[/snapback]

Sorry da... Mener ikke å gjøre forskjell men.

Hvor mye penger er for mye penger? Spørs om du betaler selv eller ikke d :hmm:

Fikk en genser til 1000 til jul, og ei bukse til 1200 til bursdag. D må jeg ærlig inrømme er alt for dyrt. Sånne ting er gaver man egentlig ikke tror man skal få. Ting som bare selges på designersjapper. Jack n Jones er jo helt greit, men d har lissom alle. Derfor velger noen å kjøpe et par hakk opp. Hva er greit.

200 - 700 kanskje?

(forresten, genseren var sånn gymgenser som holder bra på varme... dyrt stoff. (som et lite forsvar :w00t: ))

Lenke til kommentar
Yarr, scorpionking har merkeklær. Case closed.

5460675[/snapback]

Tja... må jo forsvare oss som bruker litt for mye penger på klær :!:

5460686[/snapback]

Du laget denne tråden for å si "hallo, se på meg jeg bruker mye penger på klær" Ok, det er greit samme for meg så lenge jeg får gå i hva jeg selv har lyst til.

Siden trådstarter tar opp et nytt tema og tydeligvis ikke har bestemt seg for hva tråden handler om; hvor mye penger er for mye penger, når det kommer til klær? Meget spent på svar. :)

5460699[/snapback]

Jeg ville aldri betalt 1000kr for en bukse eller genser. Det ville jeg ansett som dyrt. Vet ikke hva en gjennomsnittlig ungdom bruker, men for meg er det ganske dyrt. Om jeg finner bukse eller genser for 500kr eller mindre så syntes jeg det er en grei pris. Skjønner jo at for den prisen så får jeg ikke det nyeste, kuleste og hotteste, men slikt bryr jeg meg ikke noe om så lenge det ser nogelunde allright ut,

Lenke til kommentar

Er helt enig... Men d er jo untak. Har ikke akkurat så mange klær. og nei... d var ikke skrytetråd. Vil bare se hvordan d ligger an. Normalt sett synes jeg alt mellom 200 og 700 er greit, men de greierne er d dyreste jeg har. Er ikke akkurat som jeg har råd til å kjøpe ti gensere til den prisen. Så er det jo noe som heter forskjell på kvalitet og opprinnelsesland

Lenke til kommentar
Siden trådstarter tar opp et nytt tema og tydeligvis ikke har bestemt seg for hva tråden handler om; hvor mye penger er for mye penger, når det kommer til klær? Meget spent på svar. :)

5460699[/snapback]

Jeg mener det er helt greit at folk drar til f.eks England og kjøper stilfulle og elegante skreddersydde dresser/sko til godt over 10k...

Jålete designerklær i "syke" prisklasser (popdivastil o.l) syns jeg bare er smakløst...

Lenke til kommentar

forresten...

5460587[/snapback]

Selvfølgelig har gutter lov til å gå i merkeklær, er bare i enkelte miljøer at det er en litt gammeldags kultur, men ikke noe å bry seg om.

Svette er ikke så koselig, men fks. 10 år gamle klær KAN være kult. Ting er ikke fint fordi det er inn, det er fint fordi det er fint. Moteslaver som KUN bryr seg om hva som er inn eller ikke har mistoforstått litt spør du meg... :shrug:

Lenke til kommentar

Du kunne jo spurt det slik: Hvilken stil kjører DU?

1. Slæsk

2. Femi

3. Soss

4. Bonde stil

Osv, jeg bruker Blend, Boys of Europe 4U, Sean Paul osv...Kan vel si jeg kjører litt femi... Liker å se bra ut...Går i litt stramme bukser...Hørt att jenter liker det? :love:

Men, men...Joggebokse er digg....Kommer hjem: Ahhh, deilig og få av seg de stramme boksene som jeg bruker for og imponere" :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...