FpsStu Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Seff her og seff der, HVA BETYR DET??? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 selvfølgelig :smile: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 AHAAAA! Seff er det selvfølgelig! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: King_mephisto skrev (2002-09-11 21:53):AHAAAA! Seff er det selvfølgelig! Når eg begynte å skrive på forumet fikk eg en del kjeft for at eg brukte d for de og det. Men det er mangen andre forkortelser som er like vannskelige å forstå, Det er ikke noe problemer lenger for eg har vel lest noen tusen poster her nå. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Det er vel ikke mange som har problemer med å skjønne at en enkel "d" er ment som "det", men å akseptere det som et ord i språket har jeg større problemer med.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: thomasr skrev (2002-09-11 22:24):Det er vel ikke mange som har problemer med å skjønne at en enkel "d" er ment som "det", men å akseptere det som et ord i språket har jeg større problemer med.. Joda er enig i det, Men det er ingen som klager på de andre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Skjønte like lite når jeg leste "natch" hele tida i PC Gamer. Det er den engelske ekvivalenten av "seff". Begge er forkortelser for selvfølgelig. Natch=naturally fikk jeg vite av Kieron Gillen himself via email. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 22:32, Bitex skrev:Natch=naturally fikk jeg vite av Kieron Gillen himself via email. heh... Når ble nett journalister celeberties? Masse som skjer over tider ass!!! noen burde lage ei nett ordbok... lært over tidene: ASL, brb, 7H, seff, @, cu, FU, LOL, U, koz... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 http://www.sprakrad.no/dataord.htm Kanskje ikke akkurat det du etterlyste, men er mye enklere/mer avslappende å lese når noen har brukt den ordlista i stedet for en oversikt over mye brukte nett-forkortelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå