Neshaug Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er det noen som bruker denne DVD RW spilleren? Jeg har den, men det finnes ingen drivere på NEC sine hjemmesider fordi XP skal liksom finne den beste driveren selv! Noe det ikke gjør! Pcen henger, og XP tror det er en SCSI enhet når det er en IDE enhet osv.. Snufs.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sjekk om den er koblet riktig til, eventuellt prøv den i en annen pc. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Fikk det til nå.. Lasta ned 3-4 forskjellige firmware updates, men ingen fant enheten, enheten ble også detektert forskjellig annenhver gang i BIOS.. Jeg slapp den i gulve 3 ganger av frustrasjon og startet opp i safe modus for et siste forsøk, og vips så ble den riktig detektert i BIOS, etter en "scan for hardware changes" kom den også riktig opp i device manager og jeg fikk oppdatert firmwaren. Nå sitter jeg og installerer World of Warcraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå