GrH Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei jeg har noen spørsmål angående xbox... håper du kan svare.. 1. Hvordan Skal jeg innstalere Avalaunch..? 2. Etter jeg har innstalert Acalaunch så har jeg lyst til og føre over noen spill fra en kompis sin xbox via ftp (altså xbox-xbox) men hvordan skal jeg gjøre det..? 3. er det noen andre Dash som er "bedre" enn Avalaunch ...? Kom med forslag..! (IKKE Evox..) Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) 1. Du må ha en boot-disc som du finner på de vanlige plassene. 2. Bruke innebygd ftp-program. Ganske selvforklarende når du starter det. 3. Jeg bruker Unleash men Avalaunch er bra det. Smak og behag egentlig. Endret 18. januar 2006 av CIder Lenke til kommentar
GrH Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 1. Du må ha en boot-disc som du finner på de vanlige plassene. 2. Bruke innebygd ftp-program. Ganske selvforklarende når du starter det. 3. Jeg bruker Unleash men Avalaunch er bra det. Smak og behag egentlig. 5460695[/snapback] Jeg har en boot disc (install deluxe 2 elr nå sånt..) men når jeg innstalerer Avalaunch så vill ikke Avalaunch boote..men når jeg innstalerer andre dash vill de boote ... Kan du sende Pm med steder dær jeg kan laste ned andre installere..? (viss det er lov på hw da..) DjgunnaH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå