PIIIpower Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Siden denne hører hjemme under nettverl og programvare, legger jeg den her. Problemet mitt er at de andre maskinene i nettverket mitt ikke får kontakt med "stor pcen" slik at jeg ikke får delt internett, spill ol. Som sagt er denne bestkyttet med ZoneAlarm (skal ikke bytte ut denne), men jeg finner ikke instillingene i ZA for å la de andre maskinene akksesere serveren.... HJELP... Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Trykk på security , og trykk deretter på advance. Der er det en general flik og localZone Contents (der legger du til maskinenes ip) som du stiller inn på. (Du kan ikke ha leita alt for mye da....hehe) Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Får å få tilgang til internett på andre maskiner behøver du kun å sette på medium security. Skal du ha tilgang til selve maskinen må du slå av zonealarmen (det måtte ivhertfall jeg) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 har v.3.1, funker litt anderleses der.... Firwall->Zones Flik Men fant det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå