Gå til innhold

Retur av defekt Xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En venn av meg sendte den inn, tror det tok litt over en uke. Og han fikk en helt ny en! Med en ekstra HD kabel inkludert (uviss grunn ;)).

5461921[/snapback]

Kan være det er bra i enkelte tilfeller, men det aller beste hadde vert å fått den bytta i en ny der du kjøpte den, da får du den på dagen. Men det er jo ikke helt enkelt i disse dager heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
kamerat av meg ringte support forrige uke men ble satt over til england??

Han var ihvertfall ikke fornøyd med support............

5479262[/snapback]

En jeg kjenner snakket også med en fra England, det var vel fordi alle svense supportfolkene var opptatt. Bedre enn å ikke få svar i det hele tatt da. :)

Lenke til kommentar
Jeg gikk til butikken og sa at jeg skulle ha en ny. Selv om de sa at jeg skulle ringe kundeservice. Det er faen meg de som selger produktet de, kan vell bare gi meg en ny en. så ble det stille, å jeg fikk en ny 360

5485014[/snapback]

Er jeg enig i. Det er mulig å bytte alle andre produkter der når de ikke fungerer som de skal så jeg syns det blir feil hvis de ikke vil ta imot. Men ikke alltid det går heller på grunn av mangelen på konsoller også.

Lenke til kommentar

jeg er imponert over hvor fort dere har fått ny maskin, under en uke er jo fabelaktig når man tenker på at det går alt fra 2-5 dager i postgang en vei. også skal de da ha tid til å feilsøke maskinen, og sikkert kjøre det gjennom papirmølla før de sender deg en ny tilbake.

 

ikke verst. :) men håper likevel jeg slipper å måtte retunere min da. :wee:

Lenke til kommentar

Har et problem med filmavspilling,noen dvder lagger og lipsyncroen er håpløs,ringte support idag.hyggelig engelsk fyr..men de kan ikke ta imot xboxen min nå,så jeg venter til mars med å ringe dem igjen..alle games og live virker bra heldigvis.Men de ville ha maskinen min inn til rep og det er jo greit.

Lenke til kommentar

takk Birger Nord

 

Kom en fra DHL med tom papp eske igår.

Han venta mens jeg pakket ned 360 så han fikk den med seg med engang.

 

skulle ta ca 5 dager før jeg får ny 360 :D

 

Har hørt at alle game savingene på HDen blir borte :cry:

noe som er sinnsykt kjipt

 

PS hvis noen andre skal returnere er det lurt å prate med en svenske.

Snakket først med en engelsk man. Etter det hadde gått fem dager uten at noe hadde skjedd ringte jeg og snakket med en svenske på support.

Engelskmannen hadde vist gjordt alt feil :thumbdown: så alt måte gjøres på nytt.

Lenke til kommentar
Noen som vet om man skal betale for porto og sånt? Hørte at man måtte ut med litt cash for budbilen..kan ikke stemme det vel? Venter fortsatt på å få en tom eske i posten...ringte de forrige uke, så den burde komme snart :cry:

5490010[/snapback]

Det skal arrangeres og betales i regi av Microsoft. Slik jeg erfarte det ihvertfall...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...