petethepirate Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Er det noen som har returnert defekt 360? Hvor lang tid tar ting? Fikk første mailen igår fra xbox support om at feilen var registert hos dem. Det virket jo som et proff opplegg de hadde men de skulle jo bare mangle når jeg har hatt 360 i 45 dager.. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 En venn av meg sendte den inn, tror det tok litt over en uke. Og han fikk en helt ny en! Med en ekstra HD kabel inkludert (uviss grunn ). Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 En venn av meg sendte den inn, tror det tok litt over en uke. Og han fikk en helt ny en! Med en ekstra HD kabel inkludert (uviss grunn ). 5461921[/snapback] Kan være det er bra i enkelte tilfeller, men det aller beste hadde vert å fått den bytta i en ny der du kjøpte den, da får du den på dagen. Men det er jo ikke helt enkelt i disse dager heller. Lenke til kommentar
gorgle Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg måtte sende inn min. Tok det direkte med MS. De hentet den 2 dager etter jeg ringte, og jeg fikk den i retur en uke etter det. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 kamerat av meg ringte support forrige uke men ble satt over til england?? Han var ihvertfall ikke fornøyd med support............ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 kamerat av meg ringte support forrige uke men ble satt over til england??Han var ihvertfall ikke fornøyd med support............ 5479262[/snapback] En jeg kjenner snakket også med en fra England, det var vel fordi alle svense supportfolkene var opptatt. Bedre enn å ikke få svar i det hele tatt da. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 ...en kamerat av meg måtte sende inn sin 360, tok ca en uke. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg gikk til butikken og sa at jeg skulle ha en ny. Selv om de sa at jeg skulle ringe kundeservice. Det er faen meg de som selger produktet de, kan vell bare gi meg en ny en. så ble det stille, å jeg fikk en ny 360 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg gikk til butikken og sa at jeg skulle ha en ny. Selv om de sa at jeg skulle ringe kundeservice. Det er faen meg de som selger produktet de, kan vell bare gi meg en ny en. så ble det stille, å jeg fikk en ny 360 5485014[/snapback] Er jeg enig i. Det er mulig å bytte alle andre produkter der når de ikke fungerer som de skal så jeg syns det blir feil hvis de ikke vil ta imot. Men ikke alltid det går heller på grunn av mangelen på konsoller også. Lenke til kommentar
zph Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Men husk at selger, etter kjøpsloven, har krav på å få rettet feilen: D v s at han kan kreve å få boksen inn for å forsøke på reparere den, og at du må klare deg uten herlighetene den tiden det tar. ::zph Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Hei petethepirate Jeg har returnert min Xbox 360 og fikk tilbake en splitter ny en De tok omtrent 5 arbeids dager, pluss at dette var ca. 22. des til 26 des. Håper returen din går greit Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 jeg er imponert over hvor fort dere har fått ny maskin, under en uke er jo fabelaktig når man tenker på at det går alt fra 2-5 dager i postgang en vei. også skal de da ha tid til å feilsøke maskinen, og sikkert kjøre det gjennom papirmølla før de sender deg en ny tilbake. ikke verst. men håper likevel jeg slipper å måtte retunere min da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Stort bedre enn dette kan det vel ikkje gjøres,mege bra service vil no eg påstå. Og selvfølgelig håper eg at eg ikkje må sende min box tilbake med det samme Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Har et problem med filmavspilling,noen dvder lagger og lipsyncroen er håpløs,ringte support idag.hyggelig engelsk fyr..men de kan ikke ta imot xboxen min nå,så jeg venter til mars med å ringe dem igjen..alle games og live virker bra heldigvis.Men de ville ha maskinen min inn til rep og det er jo greit. Lenke til kommentar
petethepirate Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 takk Birger Nord Kom en fra DHL med tom papp eske igår. Han venta mens jeg pakket ned 360 så han fikk den med seg med engang. skulle ta ca 5 dager før jeg får ny 360 Har hørt at alle game savingene på HDen blir borte noe som er sinnsykt kjipt PS hvis noen andre skal returnere er det lurt å prate med en svenske. Snakket først med en engelsk man. Etter det hadde gått fem dager uten at noe hadde skjedd ringte jeg og snakket med en svenske på support. Engelskmannen hadde vist gjordt alt feil så alt måte gjøres på nytt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Kan noen si meg nr- til Mocrosoft support (ikke xbox avdelingen som kun har svenske og engelske kundesupprt-folk)? På Microsoft supprt (ringte her om dagen) snakket de norsk... Men jeg har glemt nr. Finner det ikke på siden deres.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 UPS kom å hentet min Xbox 360. De hadde send slik pappeske først. En dag etter forandret jeg pickup adresse, men fant ikke ut før etterpå at jeg hadde mottat en eske på første oppgitte adresse. Så nå bruker jeg den til å frakte Xboxen rundt omkring Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Noen som vet om man skal betale for porto og sånt? Hørte at man måtte ut med litt cash for budbilen..kan ikke stemme det vel? Venter fortsatt på å få en tom eske i posten...ringte de forrige uke, så den burde komme snart Endret 24. januar 2006 av HaterFanboys Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Noen som vet om man skal betale for porto og sånt? Hørte at man måtte ut med litt cash for budbilen..kan ikke stemme det vel? Venter fortsatt på å få en tom eske i posten...ringte de forrige uke, så den burde komme snart 5490010[/snapback] Det skal arrangeres og betales i regi av Microsoft. Slik jeg erfarte det ihvertfall... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Kan noen si meg nr- til Mocrosoft support (ikke xbox avdelingen som kun har svenske og engelske kundesupprt-folk)? På Microsoft supprt (ringte her om dagen) snakket de norsk... Men jeg har glemt nr. Finner det ikke på siden deres.. 5489961[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå