zivovic Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hei, har i en ukes tid kjørt død stabilt i windows xp, alt oppdatert til siste driver. I dag når jeg skrur på maskinen nekter den å svare, får masse meldinger om reg. file failure. Etterhvert nekter maskinen å starte i safe mode, og til sist dukker det bare opp feilmeldinger i ett sett, under "clean" reinstallering - og masse skrive og lesefeil på hd og cdrom. Feilmeldinger er av typen blå skjerm med titler som "memory management", "page fault" og "bad pool caller" Maskinen har kjørt med rimelig høy cpu temp, 62C idle (og INGEN overklokkingsforsøk!!!)- men som sagt helt stabilt og ingen problemer jeg ikke kan relatere til andre årsaker. På svært generelt grunnlag, kan dette ha noe å gjøre med cpu, hovedkort eller minne??? Alle komponentene ble kjøpt nye til maskinen, og har fungert perfekt fram til nå, ca. en uke i full bruk. Komponenter: ASUS A7V333 RAID hovedkort Standard 512mb PC2100 minne WD 120gb Special Edition Geforce3 Ti200 64mb Beklager langt innlegg, men jeg håper de som har giddet å lese den ferdig har noen meninger på området. Jeg er litt desperat ettersom maskinen brukes til både jobb og fritid!!! Takk for alle synspunkter! Lenke til kommentar
zivovic Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 eh, ja også kjører jeg en Athlon XP2100+ med verdens dårligste "boxed" kjøling... Lenke til kommentar
zivovic Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 eh, ja også kjører jeg en Athlon XP2100+ med verdens dårligste "boxed" kjøling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå