Gunfreak Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) noen som har funnet en løsning på lyden, gidder ikke teste det en gang uten skikelig lyd.. og jeg vil si at selv RS var DÅRLIG i forhold. orginale Rainbow Six var jo det beste spillet, greit du hadde bare 10-12 våpen, men brettene og historien er det ingen som slår.(da den er fra boka) Rouge spear hadde MANGE flere våpen, og kule brett(pluss kuleste bli destruction, i noe spill) men historien var ikke like bra som orginalen. Raven Shield, syns jeg var dårlig, ja du hadde tusen våpen men alle var jo nesten helt like, og Ai'n var så dårlig at man kunne ikke sette opp en plan og forvente at den funken, fikk "må gjøre alt selv" følelsen.. de andre har jeg ikke giddet å se på en gang, jeg vil ha en R6 remake, i Source eller noe. med samme ødlegelses muligheter som var i Rouge Spear.. edit: ser faen meg ut som man har EVIG ammo på sidearmet ditt. Endret 19. januar 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 noen som har funnet en løsning på lyden, gidder ikke teste det en gang uten skikelig lyd.. og jeg vil si at selv RS var DÅRLIG i forhold. orginale Rainbow Six var jo det beste spillet, greit du hadde bare 10-12 våpen, men brettene og historien er det ingen som slår.(da den er fra boka) Rouge spear hadde MANGE flere våpen, og kule brett(pluss kuleste bli destruction, i noe spill) men historien var ikke like bra som orginalen. Raven Shield, syns jeg var dårlig, ja du hadde tusen våpen men alle var jo nesten helt like, og Ai'n var så dårlig at man kunne ikke sette opp en plan og forvente at den funken, fikk "må gjøre alt selv" følelsen.. de andre har jeg ikke giddet å se på en gang, jeg vil ha en R6 remake, i Source eller noe. med samme ødlegelses muligheter som var i Rouge Spear.. edit: ser faen meg ut som man har EVIG ammo på sidearmet ditt. 5463336[/snapback] Tror dette skal funke I had the same and the following sollution worked for me. Go to control panel Open the Sounds Select Advanced Select 2nd tab Put the Hardware Accelaration 1 step to the left. Restart Lockdown. GL & HF pls post a reply if this worked for you Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 har nå spillt det litt. og har funnet følgende ting jeg liker/ikke liker. LIKER: hitil beste aimpoint grafikk. endelig en 1911 .45 i R6 serien(hvis man kan kalle dette et R6 spill) bilene er ikke like ille som i RVS. IKKE LIKER: Tracer's ikke noe takktisk kart, eller valg av folk ikke noe røde prikker der man treffer folk.(rouge spear gjorde dette bra) Ai og en del andre små ting. spillet i seg selv er ikke spesielt dårlig(hvis man ser bort fra Ai'n) de skulle ha forbedre Ai'n og kalt spillet Tom Clancy's SWAT wannabie. da hadde jeg godtatt det. men å kalle dette et Rainbow Six spiller blir feil Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hater tracers.. og at man ikke kan velge folk irriterer meg noe inni svart, jeg er hardcore fan av RS serien og det irriterer meg at de ødelegger en serie med sånne ting Lenke til kommentar
W Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har alltid vært fan av Rainbow Six-serien, og synes denne demoen skuffer så veldig som mange andre her skal ha det til. Ai'en er kanskje ikke den beste, men det har det heller aldri vært i denne serien, men synes fortsatt det er bra utfordrene på den vanskeligste vanskelighetsgraden. Må jo huske at dette bare er en demo. Liker å spille denne serien online, så skal få kjøpt dette spillet så fort som mulig. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hater tracers..og at man ikke kan velge folk irriterer meg noe inni svart, jeg er hardcore fan av RS serien og det irriterer meg at de ødelegger en serie med sånne ting 5464537[/snapback] Tracer's har jeg ikke sett i fullversjonen, og det er fullt mulig å velge hvilke folk du vil ha med. Men i og med at du spiller Ding Chavez så er han selvfølgelig en av fire. Dette er neppe det beste spillet for singleplayer, men multiplayer alene er verdt pengene. Det har sine mangler som alle andre spill, men det er lenge siden jeg spilte et så godt taktisk mp spill. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ganske bra spill Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg har spilt fullversjonen, og jeg må bare innrømme at dette var det mest traumatiske jeg har spilt på år og dag. Jeg vil også si at jeg er en hardcore RS-fan, og at jeg dermed (selvsagt) ble så skuffet over 4'ern at det bare er helt ufattelig. De tidligere RS-spillene var flotte, taktiske skytespill som det ofte bød på adrenalin på litersvis i flere oppdrag. RS4 er like taktisk som George W. Bush, og det er aldri fengende. Singleplayer er noe av det største tullet jeg har vært borti. Man går fra oppdrag til oppdrag, slik som i de tidligere RS-spillene, men denne gangen har de prøvd å inkludere en "dyp" historie, noe som gjør spillet bare enda mer traumatisk dårlig (når siste oppdrag var ferdig, ble jeg ferdig med hele spillet. Ingen sluttsekvens eller noe som forklarte noe som helst). Dessuten finnes det mange andre mongolide elementer med RS4. Et eksempel er jo det at man nå ikke kan bestemme sin egen rute i det hele tatt. Man MÅ gå der hvor "gangen" leder seg. Dessuten er oppdragene nå oppdelt, sånn at man må loade delvis ut i oppdraget! Planlegging før oppdrag er jo selvfølgelig borte. Hvorfor skal man planelegge hvor man kan gå når det kun fins èn vei? Hva i helsike?! AI'en, som egentlig var det eneste som trengte forbedring i RS3, er nå dårligere enn noen gang. Faktisk har jeg ikke sett så dårlig AI på en mannsalder. Alle vetom de spillene hvor fiender ikke hører at man går rundt dem og slikt, og ikke oppdager før du skyter på dem. Vel, i RS4 oppdager man deg ikke om du skyter en gang. Dessuten er grafikken nå umenneskelig stygg i Lockdown. Det er sikkert mange pixler og hei&hå, men den er fortsatt stygg. Grafikken i RS3 er fortsatt dugelig, og ragdoll-fysikken er også veldig fin. Å velge hvem man vil ha med i oppdragene er også nå helt borte. Man kan ikke engang styre de andrepå laget! RS4 er et av de spillene jeg laster ned først, for å prøve ut (da jeg synes demoen virket tvilsom). Gud hjelpe meg, jeg er så glad for det! Navnet, må jeg få si, er det eneste som klaffer i dette spillet. Lockdown skulle blitt "locked down and put away". Endret 23. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Her ble det mye hat MeTa][iC... Og en del av det er berettiget, men det virker som om du er dypt skuffet over at det skiller seg så til de grader fra tidligere Rainbow Six spill, og at dette er med på å "fargelegge" ditt inntrykk. La meg være den første til å si at Lockdown er langt fra Rainbow serien, derom hersker ingen tvil! Det er mer action, mindre taktikk, og man blir tvunget til å følge usynlige tråder hele veien igjennom. Dårlig?, ja det er det... Men er det annet å vente fra en delvis portering av et konsoll spill? Dersom du kjøper dette spillet for å spille det i singleplayer så spar heller pengene dine til noe annet, f.eks tillegspakken til SWAT 4 som kommer i morgen. Der dette spillet virkelig skinner er i multiplayer! Det er gode og ikke minst troverdige animasjoner, godt tempo, ikke for raskt ei heller for tregt. Detaljert, skarp og god grafikk, god bruk av lyskilder og lydbilde. Varme kamera som avslører fiender bak vegger og dører, nattkikkert for de mørke plassene, mange våpen med utskiftbare deler, snuble miner av forskejllige slag, for ikke å glemme fosfor granater som forvandler motstanderene til levende fakler. Den ene siden har til og med overvåkningskameraer som de kan følge med på. Og når intetanede motstandere går forbi kan de utløse dødelig gass (surt å bli tatt av de, men så kan man også deaktivere de da). Alt i alt er dette et godt multiplayer spill som burde hatt ett annet navn enn Rainbow Six - Lockdown. Personlig er dette en favoritt ved LAN intill Ghost Recon - Advanced Warfighter får sin lenge etterlengtede release. Lenke til kommentar
W Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hehe, er jeg den eneste som synes 1-spillerdelen er kul? Ikke det samme som Raven Shield, men fortsatt moro. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Her ble det mye hat MeTa][iC... Og en del av det er berettiget, men det virker som om du er dypt skuffet over at det skiller seg så til de grader fra tidligere Rainbow Six spill, og at dette er med på å "fargelegge" ditt inntrykk. La meg være den første til å si at Lockdown er langt fra Rainbow serien, derom hersker ingen tvil! Det er mer action, mindre taktikk, og man blir tvunget til å følge usynlige tråder hele veien igjennom. Dårlig?, ja det er det... Men er det annet å vente fra en delvis portering av et konsoll spill? Dersom du kjøper dette spillet for å spille det i singleplayer så spar heller pengene dine til noe annet, f.eks tillegspakken til SWAT 4 som kommer i morgen. Der dette spillet virkelig skinner er i multiplayer! Det er gode og ikke minst troverdige animasjoner, godt tempo, ikke for raskt ei heller for tregt. Detaljert, skarp og god grafikk, god bruk av lyskilder og lydbilde. Varme kamera som avslører fiender bak vegger og dører, nattkikkert for de mørke plassene, mange våpen med utskiftbare deler, snuble miner av forskejllige slag, for ikke å glemme fosfor granater som forvandler motstanderene til levende fakler. Den ene siden har til og med overvåkningskameraer som de kan følge med på. Og når intetanede motstandere går forbi kan de utløse dødelig gass (surt å bli tatt av de, men så kan man også deaktivere de da). Alt i alt er dette et godt multiplayer spill som burde hatt ett annet navn enn Rainbow Six - Lockdown. Personlig er dette en favoritt ved LAN intill Ghost Recon - Advanced Warfighter får sin lenge etterlengtede release. 5653552[/snapback] Selvfølgelig er det tidligere erfaringer med de andre RS-spillene som "farger" mine erfaringer med Lockdown. Skulle man forvente noe annet? Rainbow Six skal være Rainbow Six, og ikke Quake 3! Jeg har dessuten langt fra nevnt alle de negative sidene ved spillet i forhold til tidligere spill (som det at man nå kan ta tre skudd - latterlig!). Likevel er det mye dårlig med dette spillet også. Skal man se helt bort fra at dette er et RS-spill blir jo spillet enda dårligere! Historien i spillet er så elendig at elendig ikke forklarer godt nok. AI'en er så skremmende dårlig at man burde begynne å lure på om noen skulle innføre et obligatorisk ti-årskurs for å få kunne lage spill. Når spillet blir stemplet som "taktisk skytter", skal jo spillet bli tolket som enda dårligere enn det allerede er igjen! Hvor er taktikken i spillet? Run 'n' Gun? Jeg ser ikke taktikken der. Vi får ikke velge hvilke klasser av folk eller hvor mange folk man vil ha, man får velge mellom et relativt tynt (og ensformig) utvalg våpen. Man får absolutt ikke velge hvilke rute man vil ta. Kaller man Half-Life 2 for lineært.... Vel, la oss bare si at HL2 minner om Morrowind når man sammenligner det med RS4. I RS4 får man ikke åpnet en eneste dør som ikke er nødvendig. Fiender kommer ut av "monster-skap" akkurat slik som i DOOM 3, når man aktiverer en viss "knapp". Hele spillet er bare ei smørje, og det er ikke engang morsomt å spille det om man later som om at det er et Run 'n' Gun spill. Noe jeg synes var litt positivt med spillet, er at lagkameratene (tross det faktum at de er stokk dumme og hele tiden får seg selv skutt på grunn av idiotiske manøvre) stiller seg opp etter vegger og lener seg ut for å se. De gjør også en del andre kule ting, men utover det er de ikke mye til hjelp, annet enn at de kan ta ei kule i pannebrasken slik at du skal slippe det. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det var singleplayer delen MeTa][iC, hva med multiplaer da? Finner du det virkelig like dårlig der? Ser du ikke de taktiske mulighetene som ligger i bruk av diverse hjelpemidler? Misforstå ikke, Rainbow Six har alltid vært, og burde forbli, en taktisk shooter. Det er desverre bare delvis tilfelle med Lockdown. Singleplayer er jalla, multiplayer er konge. Men kilder hos UBI Soft sier jo at de i neste spill skal gå tilbake til det som gjorde Rainbow i sin tid. Så kan vi vel akseptere at de prøvde seg med et lite krumspring? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg er helt enig med Meta her, og jeg har ikke spilt de andre RS-spillene noe særlig. Jeg har også prøvd fullversjonen, og avinstallerte det etter første mission. Søppel, søppel, søppel. Død og pine. Gi meg Swat4-ekspansjonen! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det var singleplayer delen MeTa][iC, hva med multiplaer da? Finner du det virkelig like dårlig der? Ser du ikke de taktiske mulighetene som ligger i bruk av diverse hjelpemidler? Misforstå ikke, Rainbow Six har alltid vært, og burde forbli, en taktisk shooter. Det er desverre bare delvis tilfelle med Lockdown. Singleplayer er jalla, multiplayer er konge. Men kilder hos UBI Soft sier jo at de i neste spill skal gå tilbake til det som gjorde Rainbow i sin tid. Så kan vi vel akseptere at de prøvde seg med et lite krumspring? 5654822[/snapback] Jeg har kun warez-versjonen av spillet, og vil ikke begi meg ut på noen nettkamp enda. Jeg har skaffet en 100% gyldig CD-key, og om jeg skulle begynne å spille på nett ville jeg nok blokket adgangen for en annen stakkar som har skaffet spillet originalt. Derfor vil jeg ikke prøve det på nett. Jeg kan gjerne tro deg i det at MP kan være kult, men jeg synes nå personlig at COOP-MP var det tøffeste med de tidligere RS-spillene, og siden SP er så rassdårlig i "Lås-Ned", kan jeg umulig tro at det finnes noen kul COOP til det (om det finnes COOP i det hele tatt). Dermed er Lockdown et totalt uaktuelt kjøp for meg (spesielt i disse dager, da jeg heller prioritere de gode spillene som kommer ut i år, som Gothic 3, Oblivion, Gudfaren, osv). Det er i allefall et uaktuelt kjøp inntil prisen på spilelt blir satt ned til hundringsen (deromkring). Sannsynligheten er stor for at jeg selv da ikke kommer til å spille det. Med mindre det kommer en ny taktisk skytter til RS-serien (men at de fortsetter å komme med slikt søppel), er Rainbow Six fra i dag av dødt for mitt vedkommede, og jeg vil sannsynligvis aldri se meg tilbake heller. Jeg er bare så uendelig glad for at RS3 (som jeg har Gold-pakka av, stående originalt i hylla mi ) enda er fullt 110% spillbart enda. Ghost Recon har jeg også, og det er utrolig kos. Jeg håper bare at Advanced Warfighter ikek mangler et kromosom, slik som Lockdown gjør. Men kilder hos UBI Soft sier jo at de i neste spill skal gå tilbake til det som gjorde Rainbow i sin tid. Så kan vi vel akseptere at de prøvde seg med et lite krumspring? Dette sa de om neste konsollspill i serien. De har enda ikek uttalt seg om et eventuelt PC-spill (nå skal jo selvfølgelig de også bli blant alle de som så gjerne dolker oss PC-spillere i ryggen for de ekstra pengenes skyld). Konsollversjonen av Lockdown var jo elendig, det er helt klart. Lockdown til PC har fått ganske bra kritikk flere steder. En viss idiot av en anmelder hos Gamespot har nå gitt spillet 8.4 eller noe sånn (fyren der gir ikke et eneste spill under karakteren 8). Når UBI ser slike omtaler fra "store, flinke anmeldere", blir ikke akkurat mroalen deres senket. Vi får nå bare vente og se. Jeg synes ikke det at Lockdown var et mannskitspill skal aksepteres, jeg. Jeg aksepterer det i allefall ikke (som en blodhard fan av boka og de første tre RS-spillene). Endret 23. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Oi, mange Norske R6 fans her jo Som noen av dere har jeg spilte R6 siden 98 da den kom også over til Rogue Spear og til Raven Shield. Er selv 'gamesupervisor' for Rainbow Six på Clanbase.com Lockdown for PC er en PORT fra PS2 versjonen. Men dem har hatt litt tid å tilpasse den til PC formatet. Med en PORT så blir det en del console 'arcade' feeling som følger med. Dessverre skuffer Lockdown stort for oss gamle R6 fans mens den greier å fange interessen til Ola nedi gata som ikke har vært borti R6 før. Men det Ubisoft feiler på med Lockdown er publisering or reklamering for Lockdown. Dette har de på ingen måte gjort som før, bare se i forhold til Ghost Recon Advanced Warrior...Mest pga Lockdown er ikke 'flagskipet' dems i 2006 og de 'vet' at den ikke er sann mot tidligere R6 spill. Linear map design suger det meste ut av SP spillet i Lockdown. Tidligere kunne vi velge hvilken vei vi ville, men nå er det på en måte en trang gang vi går gjennom. Og ikke minst 'damage' modelen som ikke føles som R6 der man kan ta et par skudd før man dør. Personlig setter jeg Lockdown bak meg og ser frem mot Rainbow Six 5 der jeg har en litten rolle, tro det eller ei. Er med i Rainbow Six Feedback Council der vår jobb er å samle mest mulig feedback for RS:5 fra communitien. Samt komme med våre egne idér som kan utvikle Rainbow Six til det neste steget. Som noen av dere kanskje har lest blir Rainbow Six 5 offentlig gjort den 6. Mars. Mest trolig 360 versjonen.... Noen R6 linker: Rainbow Six Aggression (er nyhets skribent der) Ubisoft Lockdown Forum Rainbow Six game(offisiele siden) Lenke til kommentar
W Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Litt OT, men er det noen som vet hvor man kan sjekke multiplayerstats på nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå