Daisy Chain Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 da er den ute! her blant annet: http://www.gamershell.com/download_12245.shtml mye trafikk...vær rask:) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Wohoo! Har spilt RS3 massevis i det siste. Gleder meg som faen til å få prøvd ut demoen nå. Den bør ikke skuffe! Kan komme med noen tilbakemeldinger etter å ha prøvd den. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) flere mirrors på www.bluesnews.com gleder meg som en unge.. Først 3dmark2006, Rainbow six og Star Wars Empire at war demo på samme dag:) edit: kanskje moderator flytter tråden til passende forum?Ble kanskje litt feil her ser jeg.. Endret 18. januar 2006 av Daisy Chain Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ojoj, dette gikk ikke akkurat raskt! Laster ned på noe mellom 80kb/sec og 140kb/sec fra Filefront med min 4Mbit-linje. Ikke akkurat fornøyelig. Jaja, siden det tar så lang tid, har jeg jo tid til å bare sitte her og fantasere om hvilke nye elementer og funksjoner som har blitt lagt til i 4'ern. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Tydligvis en populær demo ja..ligger på fattigslige 130kb her. 30min igjen:) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 80 er du gal jeg får 40 på file front Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 80 er du gal jeg får 40 på file front 5460298[/snapback] Sitter med 120kb/sec derifra jeg nå! 40min igjen. BTW: For de som ikke vet hva demoen inneholder, er det følgende... -Singleplayer og multiplayer. -To maps. -Et singleplayermap fra SP-kampanjen (foregår i Sør-Afrika), som har støtte for COOP-multiplayer. -Et multiplayermap (Prison) som støtter èn game mode, nemlig "Team Adversarial". -17 våpen (av et totalarsenal på 42 våpen). Gleder meg virkelig. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Spilt litt nå på singelplayern og dette virker som et steg i riktig retning! Bra Gfx også Coop er jo ikke å forakte;) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Endelig var mi nedlasting ferdig. "Desverre" må jeg spille en kamp med klanen, så jeg får ikke prøvd ut demoen enda. Uansett skal jeg komme med tilbakemeldinger når jeg får prøvd den ut senere i kveld. Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 har nå fått testa det, og det skuffa fikk ikke samme "taktiske" følelsen som i swat 4, de ble med og plaffe ned fienden mens jeg storma mot dem, de var faktisk ikke gøy engang Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 faen da, mangler masse lyd, har bare snakking, ingen skudd, ikke noe bakgrunns lyd ikke noe gå lyd ingen ting, bare snakkinga dems, andre som har dette problemet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 faen da, mangler masse lyd, har bare snakking, ingen skudd, ikke noe bakgrunns lyd ikke noe gå lyd ingen ting, bare snakkinga dems, andre som har dette problemet 5462081[/snapback] Har samme problemet. Forresten ble jeg også skuffet. Vet ikke om jeg skal la mine personlige følelser overta helt (da blir det mange ord som ikke moderatorer liker godt). Mildt sagt synes jeg spillet suger. Det suger hardt. Det suger dyreekskrementer via et sugerør. Jeg får begynne litt med å nevne Rainbow Six: Raven Shield (3'ern). Det var en fantastisk taktisk atmosfære dette spillet hadde over seg. Raven Shield kunne blitt sluppet i fjor, og grafikken/fysikken ville fortsatt vært fin. Dessuten hadde det mange elementer som få/ingen spill har selv den dag i dag. RS4 er et oppgulp med sur ettersmak. Det er arcade. Bare grafikk, ingen taktikk. Grafikken skal liksom være forbedret, noe den kanskje er. Den er i allefall stygg som nøkken. Skikkelig konsollfisert. Grafikken "skjelver" liksom, slik den gjør i nesten alle PS2-spill. Jeg får gjøre det litt kort i første omgang. Spillet hadde èn forbedring. Kun EN! Det var Push-to-talk funksjonen. Ellers var spillet sugent. Man kan ikke styre hvem man vil, slik som i RS3. Her kan man kun være èn person, og om denne personen (Ding) dør, må man starte på nytt. Det er ikke sånn som i RS3, at man fritt kan bytte på å kontrollere hvem man vil, og om en person døde, byttet man ganske enkelt til neste person. Her kan man ikke bestemme sin egen rute. Du blir hele tiden ført gjennom en trang "gang". Denne gangen kan man ta tre treff, uavhengig av hvor (tre treff i hodet, eller tre treff i foten, det kommer på det samme - latterlig? Yes please!). AI'en, som var en av Raven Shield's eneste svake punkter, har selvfølgelig IKKE blitt forbedret. Den er egentlig bare dårligere. I RS3 var man dødsdømt om man skulle stå midt i en gate og bli beskutt. i RS4 er egentlig fienden det minste du trenger å bry deg om. Det du må passe på, er å holde tempramentet ovenfor lagkameratene inne, slik at du plutselig ikke fyrer løs på dem i fullt raseri (Ja, de er SÅ dumme!). Med andre ord, fiendene treffer ikke for en femmer, og de er utrolig dumme. Det finnes forresten også mange småting med spillet som er negativt, som det at man ikke kan legge seg ned. Jeg råder alle dere som har spilt og elsker RS3 for sitt fantastiske gameplay, å prøve RS4-demoen, slik at dere får se.. Det suger. Nå kan det godt hende at mange folk liker spillet. Teknisk sett er det ikke så ille. Når jeg "anmelder" det her, sammenligner jeg hvert element i spillet med de samme elementene i RS3. Hadde jeg vært en av folka bak RS4, ville jeg hengt meg, for makan til makkverk av en oppfølger skal man lete LENGE etter! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) haha spillet fikk massiv kritikk når det kom til konsoller og så er det like ille til pc? tror jeg snakker for flere her når jeg sier LOL :!: Endret 18. januar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hmmmm.. Var dette bra da? fikk slettes ikke feelingen som i f.eks. Raven Shield. Kjørte på 1280X960 4XAA 4XAF og allt på fullt, lå på fra 30 til 85 i FRAPS. Ser ut som om de har importert bilene direkte fra Raven Shield. De ser fortsatt akkurat ut som oppblåsbare biler! Nei, hadde gledet meg veldig nå. Ble skuffa.. Legger ved et screenshot. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Okei da! enda et.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Elendig spill. Lydeffektene, alt fra stemmene o.l var dårlige. Selve designet, hvordan kartene er bygd opp er ekstremt ensformig. Grafikken så god ut på bildene, men ikke i spillet. Den kunstige intelligensen er heller ingenting å skryte av. Virker ikke som lagkameratene dine søker dekninger. De går i hverandre og beveger seg hakkete. Dessuten tåler de alt for mye. Mange bugs... ikke anbefalt. Endret 18. januar 2006 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Glemte forresten også å nevne at det er loading, denne gangen! Hvert oppdrag laoder flere ganger! Med andre ord kan man ikke gå tilbake hvor man vil, og alt er satt opp i ruter. Dette spillet er et helt annet spill enn Rainbow Six. Det har bare navnet klistret på på coveret. Alt er annerledes, bortsett fra navnene på folkene. Veldig, veldig lite av det som er endret, er positivt. Dessuten høres Clark ut som en fyr i en amerikansk reklame. Dyp, over-macho stemme som egentlig bare er latterlig. Forbanna irriterende. Allerede i menyen skjønte jeg litt at jeg i allefall ikke kom til å bli imponert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da sparte eg litt båndbredde i dag også Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det ble en nedtur dette, penger spart i hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå