HoaXed Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Heisann Har disse stilene i css fila når det gjelder vanlige linker; A:link { FONT-WEIGHT: bold; COLOR: #DD0000; BORDER-BOTTOM: 1px dashed; TEXT-DECORATION: none } A:hover { FONT-WEIGHT: bold; COLOR: #000000; BORDER-BOTTOM: 1px dashed #DD0000; TEXT-DECORATION: none } Og på siden har jeg flere bildelinker, men desverre så får også disse bildene en striplete rød linke under. For å prøve å fjerne disse, har jeg brukt denne i css a img { border: 0px; } Mener den har fungert før, men ikke nå lenger faktisk Noen som har forslag på hvordan jeg kan fjerne linjen under bildet? For å se nærmere, se HER , under knappene på menyen.. På fothånd takk Lenke til kommentar
nercix Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Fothånd!? .menyvenstre a:link{ border:0px; } Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vil tippe noe slikt: a:link img, a:hover img { border: 0; } Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Takker for svar, men faktisk så fungerer ingen av dem! Har prøvd flere varianter av de over, men får ikke til. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Fiksa det, men på en litt mer tungvint måte. Istedenfor å sette linken på bildet til border: 0px, fjernet jeg det med link, og satte fargen på linja til hvit Så problem fikset:) Lenke til kommentar
nercix Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hmm.. merkelig at det jeg skrev ikke funket med deg! Det funket iallefall når jeg endret på CSS via Firefox her. Men uansett, problemet er løst EDIT2: Det som vises i Firefox nå var ikke det jeg trodde du vil ha... Internet Explorer gjør ... Tror jeg vil anbefale å legge inn "min" kode også. Husk, at når du lager nettsider, sjekk resultatet med flere browsere. Endret 18. januar 2006 av Vid^r Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Jeppz, takk for koden. Prøver å opptimalisere til så mange som mulig men som sagt er det ikke alltid like lett. Legger inn koden din også, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå