pessimisten Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har nettopp lasta ned vt server (2.1.2), men jeg kan ikke koble til selv, hva gjør jeg? jeg har sjekka andre poster om vt server og jeg har åpna porter takker på forhånd Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har nettopp lasta ned vt server (2.1.2), men jeg kan ikke koble til selv, hva gjør jeg? jeg har sjekka andre poster om vt server og jeg har åpna porter takker på forhånd 5459937[/snapback] Sleit med det samme jeg også. Åpna porter i routeren slik som beskrevet, men det hjalp aldri.. Sorry, kan ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 jaja.....takker for bump hvertfall Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kjører den på din egen maskin? (tror vel det ) Har du provd å koble til ip 127.0.0.1 eller localhost? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Kjører den på din egen maskin? (tror vel det ) Har du provd å koble til ip 127.0.0.1 eller localhost? 5468304[/snapback] kom inn på 127.0.0.1, men kan andre komme inn da? annaspm: hvordan kan e sette opp passord? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 vell for at andre skal kunne komme inn kan du jo prøveå kjøre no-IP på serveren din www.no-ip.com, tror det vill gjøre litt lettere å joine.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) vell for at andre skal kunne komme inn kan du jo prøveå kjøre no-IP på serveren din www.no-ip.com, tror det vill gjøre litt lettere å joine.. 5469937[/snapback] tror jeg fikk det til...det med no-ip, men ingen andre kommer inn da hvordan setter jeg opp passord? Endret 20. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 hvordan setter jeg opp passord? 5470903[/snapback] hmm, tror du setter opp passord inne i selve ventrilo software,, høyre klikk og se om du får opp noe som har med passord å gjøre.. hvis ikke så er det nok config filen.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) fikk til passord...jeg så i logg filen (feil) det cmd viduet til serveren....er det noen måte å minimere det på? Endret 20. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 don't kill me if i'm wrong, men ingen kan koble seg opp til 127.0.0.1.. Det blir like håpløst som å koble seg til 192.168.1.254.. Er jo tusenvis av folk som deler den ip-adressen. Du må sette maskinen til statisk ip, og hente ip-adressen fra "MyIP" på ventrio.com.. Det er den adressen de skal koble seg til.. Du konfigurerer porter osv. i *.txt-filen som følger med.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 hmmm....tror jeg fikk d til nå ja....takk for hjelpen noen som hvet om det går ann å minimere det svarte vinuet til tray? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 hmmm....tror jeg fikk d til nå ja....takk for hjelpen noen som hvet om det går ann å minimere det svarte vinuet til tray? 5472628[/snapback] trenger du det da? det skal kjøre automatisk i bakgrunnen når du starter maskinen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 hmmm....tror jeg fikk d til nå ja....takk for hjelpen noen som hvet om det går ann å minimere det svarte vinuet til tray? 5472628[/snapback] trenger du det da? det skal kjøre automatisk i bakgrunnen når du starter maskinen. 5472755[/snapback] nei den gjør ikke det...det er ikke instalasjons fil...jeg må starte den på egenhånd Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du må installere det som en service, har du winXP pro? Hvis du har WinXP-Pro skriver du Services.msc i kjør. Let etter Ventrilo, hvis den er der skal det holde å starte den... Hvis ikke må du installere det på nytt og velge at den skal starte som en service Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Du må installere det som en service, har du winXP pro? Hvis du har WinXP-Pro skriver du Services.msc i kjør. Let etter Ventrilo, hvis den er der skal det holde å starte den... Hvis ikke må du installere det på nytt og velge at den skal starte som en service 5473790[/snapback] har xp home sp2 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 *BUMPING*..... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) hvor kan jeg finne sånn vt server som kjører i bakgrunnen(2.1.2)? EDIT: når jeg laster ned fra internett så får jeg ikke install fil bare sånn cmd med ini og license osv :S Endret 25. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ikke for å spame, men du er klar over begrensingene i VT? Se om du finner en eldre versjon hvor disse ikke er lagt inn. Husker ikke hvor langt tilbake du må. Den største begrensiningen er at med dages versjon kan du kun være 4 (eller 8?) brukere samtidig inne. Men det løser enn ved å kjøpe VT. ;-) Obs nå var det ikke gratis lengre! Elllller gå for TS som ikke har begrensninger. Og som fungerer utmerket. TS er Teamspeak som du finner her: goteamspeak.com Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Ikke for å spame, men du er klar over begrensingene i VT? Se om du finner en eldre versjon hvor disse ikke er lagt inn. Husker ikke hvor langt tilbake du må. Den største begrensiningen er at med dages versjon kan du kun være 4 (eller 8?) brukere samtidig inne. Men det løser enn ved å kjøpe VT. ;-) Obs nå var det ikke gratis lengre! Elllller gå for TS som ikke har begrensninger. Og som fungerer utmerket. TS er Teamspeak som du finner her: goteamspeak.com 5505880[/snapback] er VT 2.1.2 server jeg holder på med da ...viste det litt fra før(tror det står litt lengere oppe) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 jeg vet det blir mye bumping, men hvordan kan jeg gjøre sånn at serveren kjører på oppstart og ligger i bakgrunnen isteden for som vanlig cmd vindu? er vt 2.1.2 server jeg snakker om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå