Monique Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ønsker info om denne mobilen da jeg desverre ikke finner test på denne av amobil. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ønsker info om denne mobilen da jeg desverre ikke finner test på denne av amobil. Takker på forhånd. 5459902[/snapback] Kjenner ikke telefonen, men her er i hvert fall en test. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kjenner ham ikke jeg heller, men nabo`n har håndhilst på`n! Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei min søster har denne. en helt grei telefon, hvis du ikke trenger bra kamera, og stort minne. Telefonen har en antenne som gjør at du kan feste den til et halsbånd, etc. Ellers har den bluetooth, mp3 spiller, spill osv.. Lenke til kommentar
Monique Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Hei min søster har denne. en helt grei telefon, hvis du ikke trenger bra kamera, og stort minne. Telefonen har en antenne som gjør at du kan feste den til et halsbånd, etc. Ellers har den bluetooth, mp3 spiller, spill osv.. 5463748[/snapback] Takk for tips. Da tror jeg nok jeg leter videre, kamera og minne er nok litt for viktig. Men telefonen ser skikkelig fin ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå