gisse81 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg sliter med å kun få svart hvit skjerm på tven når den er koblet opp til pcen. Har letet etter innstillinger på skjermkortet men finner ikke noe. Kabelen jeg bruker er s-video med scartovergang til tv. Skjermkortet heter GeForce 6600GT. Noen som har hatt samme problem, eller som vet hvordan jeg fikser det. Har hørt at jeg kan prøve compositt overgang, eller hva den enn heter. Noen råd? Takk -Krister Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei! vist du har en sånn http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=105633&cks=SER og en gul video out på skjermkortet så kan du prøve med en videokabel fra skjermkortet og inn på den gule video in på Scart Adapteren. Mener det skal bli farger da. Lenke til kommentar
gisse81 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 ok. Hva heter en sånn? Blir det samme kvalitet som med s-video? Vet du prisen for en på 25m. Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Før du kjøper noe, vil jeg at du skal prøve å rett og slett skifte AV-kanal på tv'n. Det hjalp hos meg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Sjekk også om kortet står innstilt på PAL, og ikke NTSC. Men de fleste TV'er i dag takler vel NTSC greit, så er nok antagelig ikke det. Men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
gisse81 Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Fikk det til med den kabelen ShyFx linket til. Takk skal dere ha for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå