grosas Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har en linksys trådløs router som står som accesspunkt i leiligheten min. Kunne immidlertid tenke meg å montere en ekstern antenne for å få bedre signal lengst unna routeren. Nå har det seg slik at linksys ikke har den typen antenne jeg ønsker meg mest. Er det mulig å kjøpe antenne fra en annen leverandør (d-link f.eks.) slik at jeg slipper å investere i nytt accesspunkt også? Det er jo standard kontakter... Noen som har noen erfaringer eller synspunkter på en slik kombo? Lenke til kommentar
grosas Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Tillater meg å svare meg selv... Er det noen som vet om et annet forum hvor det kanskje er noen som kan dette? Eller om det evt. er noen andre som leser denne nå som kan hjelpe meg Hadde satt stor pris på hjelp. Har en linksys trådløs router som står som accesspunkt i leiligheten min. Kunne immidlertid tenke meg å montere en ekstern antenne for å få bedre signal lengst unna routeren. Nå har det seg slik at linksys ikke har den typen antenne jeg ønsker meg mest. Er det mulig å kjøpe antenne fra en annen leverandør (d-link f.eks.) slik at jeg slipper å investere i nytt accesspunkt også? Det er jo standard kontakter... Noen som har noen erfaringer eller synspunkter på en slik kombo? 5459737[/snapback] Lenke til kommentar
cico Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Var ikke mye til svar du fikk av deg selv Du kan fint bruke antenner fra andre leverandører. Bare pass på at du får rett plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå