Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Har ikke qxl "send aktiveringsmail på nytt", eller noe sånt? Men som lilleslem sier, sjekk spam folderen din. Endret 18. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har vel ventet en times tid tenker jeg;) Bruker hotmail ja, og ser på alle mappene hele tiden. Kristian Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Sånn, da har jeg tatt et hotell Av den serien 25,- i måneden, 2,5GB lagring og 15GB overførsel. Fins sikkert en vennlig sjel her på HW.no som kan "låne" meg et org nr og EDIT: Les en viss viktigpers innlegg nedenfor her så skjønner du hvorfor jeg redigerte Endret 18. januar 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Heh.. Trur jeg skal bestille den nå! Hakke peiling hva jeg kjøper men:P Skal prøve å lage hjemme side, vist det er det jeg kjøper da.. Kristian PS! Fikk forresten E-post nå Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skal bestille nå snart, om 20 min ca. Lilleslem: Du mener vel 15 GB øverførsel? Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da trykka jeg "Kjøp nå", Noen som vet hvor lang tid det tar før man får e-post el no? Kristian Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Må nok dessverre vente litt til før jeg kan trykke på knappen. Får trøste meg med litt popcorn da. EDIT: Da har jeg også kjøpt meg webhotell. Endret 18. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Da har jeg fått tilbakemelding, og betalt over nettbank. Er dere sikker på at han ikke svindler?=) Kristian Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Han er garantert ikke svindler. I profilen hans på qxl har han over 150 positive kommentarer, og èn negativ kommentar. Nettstedet hans er også registrert på korrekt navn. Raske servere, og syk oppetid mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå