weebl Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg leter etter et gratis webhost (eller sinnsykt billig) som må ha php og minst 30mb plass og god linje. non som har noe og anbefale? Lenke til kommentar
clario Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Se her Jeg har selv et "webhotell" som er kjøpt gjennom qxl, betaler ca 200 kr året for 1gb, og da er domene inkludert... Minuset er at det som regel er servere som står i Amerika, så responstiden er ikke helt den samme som en server som er plassert i eu. Likevell er jeg helt fornøyd. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Start tilbyr gratis* webplass med 30mb lagring. Den støtter PHP, men har ikke en linje som er bedre enn hva man kan forvente av en gratishost. Du får domenet home.no.net/brukernavnetditt. * Du betaler kun et engangsbeløp på 10kr for å aktivere FTP-kontoen (dette betaler du enkelt med mobilen) Endret 18. januar 2006 av <ingve> Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Skal skaffe meg et webhotell i kveld. 25,- mnd/gratis domene/2500mb/15GB transfer. Det er ikke verst. Har kjøpt dette tidligere, og kan anbefale dette på det sterkeste. Men hvis du absolutt trenger en gratis* webhost, anbefaler jeg start.no. Endret 18. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skal skaffe meg et webhotell i kveld.25,- mnd/gratis domene/2500mb/15GB transfer. Det er ikke verst. Har kjøpt dette tidligere, og kan anbefale dette på det sterkeste. Men hvis du absolutt trenger en gratis* webhost, anbefaler jeg start.no. 5460262[/snapback] Og fra hvor? Er helt noob jeg, og skal skaffe for første gang!:S Kristian Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Se linken til clario, lenger opp. Der finner du mange til under 20kr/mnd og lignende. Man kan også trykke "Kjøp nå" hvis man ikke vil prøve å vinne en auksjon. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Disse på QXL, er det bare en månedspris, eller er det noen andre utgifter som kommer og? Hvis ikke, er det en eller annen heldig "selger" som får en kunde i kveld Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hallo lilleslem, en stund siden sist. Det er månedspris bare, men det må forskuddbetales for tolv mnd. Noe jeg skjønner ganske godt. Er vel greit å bare få pengene samlet, enn å drive hundrevis av transaksjoner. Lykke til med alle deres webhost-behov. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Dette domenet da? Går vel ann med .NO? *håpe inderlig* Lenke til kommentar
clario Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Dette domenet da?Går vel ann med .NO? *håpe inderlig* 5460623[/snapback] Jepp, det går ann med .no domene, men da må du være registrert i brønnøysundregisteret. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Står det noe om det, der? "Gratis .com/.net/.org/.info", fant jeg. Har jeg gått glipp av noe eller noe sånt? Endret 18. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Dette domenet da?Går vel ann med .NO? *håpe inderlig* 5460623[/snapback] Jepp, det går ann med .no domene, men da må du være registrert i brønnøysundregisteret. 5460662[/snapback] "Låner" et av en bekjent.. (Håper jeg) EDIT: Noen som kan poste et screenshot lignende bilde av cpanelet der? Og hvor lett/vanskelig er det å sette det opp egentlig? Noen spessielle greier? (Må være sikker vet dere ) Endret 18. januar 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kan teste demo av kontrollpanelet her. http://www.shed49.com/cpdemo/index.html Lenke til kommentar
clario Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde cPanel før, men nå har jeg noe anna jalla cPanel er veldig enkelt og greit å bruke. Ser noe lignende sann ut: Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er cpanelet hostean.no bruker.. Ikke akkurat det beste man kan finne Har et skrudd webhotell hos dem som ikke er verdt penga i det hele tatt, så det ville vært greit med et nytt et Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Men det er ikke mulig å få kjøpt det domene som er fra Qxl uten å kjøpe via qxl? Sliter med å få godkjennings epost fra dem! Kristian Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Tok 7 minutter før jeg fikk min.. Heldigvis så kan man få kjøpt en ting før man må aktivere via den brevpost greia Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Men det er ikke mulig å få kjøpt det domene som er fra Qxl uten å kjøpe via qxl? Sliter med å få godkjennings epost fra dem! Kristian 5460756[/snapback] Man kan få kjøpt det via websiden deres. Men vil anbefale å heller vente på mail fra qxl, ettersom man får det billigere der. http://www.shed49.com/cpdemo/index.html Endret 18. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja så det var dyrer på siden dems nå Da får jeg vel bare vente på at den eposten som aldri kommer kommer da!: Kristian Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvor lenge har du venta da? Sjekka spam folderne elns? Hvis du bruker hotmail anbefaler de at du sjekker "Useriøs Epost" mappa di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå